Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådana är jag så sugen på skaffa. Enkla och smidiga Och tröstshoppa får man!Ursäkta grymt dålig bild men häst vilar för hovböld och jag tyckte synd om honom *hostmighost* och hittade äntligen dessa kompletta skydden!
Vet inte om man får outa namn på butiker, men köpte den från en webbshop (vet inte om de har en IRL butik också?) som börjar på E och ligger i Sundsvall. Att det var typ 40% rea på den gjorde ju inte saken sämre
Lite halvt OT men jag har sett flera webshoppar som säljer ut Animo till vrakpriser. Är det av någon särskild anledning eller är det bara ett märkligt sammanträffande?
De vill nog bli av med det innan nya kollektionen kommer.
Då gissar jag att det beror på att Animo är så löjligt dyrt att de inte kan sitta på ett lager med skrikiga italienska kläder ingen vill ha. Jag vet inte vad en särskild anledning skulle vara? Den butik jag jobbar med har inte nämnt något.
Någon som vet hur GG-tränsen är i storlek? Har tänkt köpa remont till min blivande 3åring och är helt frälst i deras modell Ariel Men han ligger mittimellan ponny och cob och läste att dom är stora i storlek?
Någon som vet hur GG-tränsen är i storlek? Har tänkt köpa remont till min blivande 3åring och är helt frälst i deras modell Ariel Men han ligger mittimellan ponny och cob och läste att dom är stora i storlek?
Hmm verkar ju inte så lovande med kvalitén. Finns det något annat märke som har liknande nosgrimma?
Det täcket skulle jag också vilja ha men min häst drar 165 cm och jag har inte sett det täcket i så stor storlek?Snygga sporremmar @Bison
Jag har shoppat lite, tog äntligen tag i saken och köpte täcket jag suktat efter
Fick hem dessa sötingar i veckan, grå lindor med vita döskallar. På kardborren är det vit döskalle på svart botten.