Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min nya sadel kom idag, har bara testat att lägga på den och suttit i den lite fort, men jag tror den får betyg godkänd.

BEB1DAAB-2DAE-4212-A111-D75F092215B1_zpsettio7bm.jpg

En Maxflex Bella

Shoppade lite idag, en del på rea. På rean hittade jag hjälmen (blev en blå den här gången, har alltid haft svart förut...), KL schabraket och de marinblå lindorna. På Hööks fyllde jag på med de två andra schabraken (det turkosa var ju bara så härlig färg :love:), baksenskydd, grimma, ett stalltäcke och ett 10-pack svampar. Köpte också en påse mintgodis, hoppas att det går hem hos den bortskämda Prinsen (har precis gett bort flera påsar godis som han vägrat äta :banghead:).
20150119_125729.jpg

Schabrak från Pessoa, paddar att ha under lindor, helskodda ridbyxor från hööks rea, ny man/svansborste (trots att den gamla hade helt 13 piggar kvar :rofl:) och så hästgodis.

10932614_1543167169241596_845953464_n.jpg

Min nya sadel anlände häromdagen :) . En Sensation "Sonoran", mörkbrun. Troligast den sista sadeln jag köper åt hästen, ever. Den här kan han inte bredda sig ur, vare sig med fett eller muskler :devil: . En dyr konsekvens av förra årets bakslag. Men jag tror att den blir bra för oss båda, iaf!

dsc_0002_54d10a9f2a6b224517de1d24.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 162
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross