Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen har jag köpt min en Spooksväst!
Bestämde mig i somras och sen har jag velat fram och tillbaka, prövat och konfererat med @Equilina, vilken färg och vilken modell? Prövat minst en varje gång jag varit i affären och det är ofta :p
Men idag så! Blev en Chalet, passar min kroppsform bäst och kommer nog bli lagom varm + att jag älskar färgen.

Nu ska du bara välja kavaj också :D

Har äntligen hittat ett par fleecefodrade softshell-ridbyxor som inte är orimligt dyra! Granngården har halva priset på sina så det blev en femhundring och de känns varma och sitter helt ok .
Köpte även en ny ryktlåda, ett longerdelta och broddar idag.

Ett Shires Typhoon 100g till ponnyn
20141218_1457121_zps28c1c13c.jpg

På nyårsafton beställde jag min Animo Liguria kavaj, och idag kom den äntligen.
Enda sedan första gången jag såg @Fiorano ha en, har jag också velat ha den. Och äntligen, efter att ha lyckats spara ihop pengarna, så är den min! :love:
Vet inte om man får outa namn på butiker, men köpte den från en webbshop (vet inte om de har en IRL butik också?) som börjar på E och ligger i Sundsvall. Att det var typ 40% rea på den gjorde ju inte saken sämre :D

Här är den i alla fall:
10906129_628293970627272_6826830581839472781_n.jpg

Är som synes i brun/cerise, och storlek IT 42.

10806372_628293983960604_2526850205238155924_n.jpg

Min blivande tävlingsoutfit :love:
Kavajen tillsammans med min Ayr8 Leatherlook i brun/guld.
(Färgen är mest korrekt på bilden ovan!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 166
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv