Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Laddat för kommande regn- och snöstormar . Blev lite långt, men det funkar nog. Är rädd att storleken mindre blir för tight i bogen, det är inte särskilt rymligt som det är nu.
Ja jag noppade åt det rätt fort Tror min lilla bruna kommer bli riktigt fin i det! Fattas bara någon hårgrej till mig och helst nya vita ridbyxor också..
*kl*
fyndade ett bucas power cooler idag för 200:- butiken ska sluta med hästtäcken så hon ville bara bli av med det. Ingen aning om det passar pållan dock men lär inte gå back om det inte gör det och jag får sälja det så vågade köpa det ändå
Och äntligen hittade jag delen som jag felat till min nya nosgrimma! Hittade ett islandshuvudlag från Treadstone i vad jag trodde var rätt läder/nyans så jag slog till. Väl hemma konstaterade jag att huvudlaget känns som bättre läder, men skitsamma. Överlag är jag nöjd, det blev ungefär som jag tänkt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.