Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Japp, det är grönt :love:

Inte så grönt som på översta bilderna men inte så fesigt som på nedersta heller utan mittemellan ;)

Men helt ärligt så kan ju käkrem vara något av det mest onödiga som existerar.

Käkremmen kan kanske kännas onödig om man har en häst med någorlunda normal exteriör, likaså pannbandet.

Men jag vet många hästar som behöver en käkrem mer än ett pannband, så att säga att det är helt onödigt är att vara ute och "cykla":meh::mad:

kl

Laddat för kommande regn- och snöstormar :p. Blev lite långt, men det funkar nog. Är rädd att storleken mindre blir för tight i bogen, det är inte särskilt rymligt som det är nu.

1001811_417940334991793_445145794_n.jpg

Ja jag noppade åt det rätt fort :D Tror min lilla bruna kommer bli riktigt fin i det! Fattas bara någon hårgrej till mig och helst nya vita ridbyxor också..

prinsobellis27_519bd6f4e087c367dfee5d92.jpg

Jaså det var du som norpade det ;) Jag har ett sådant i allround och vill ha ett i dressyr också :love:

KL
Fyndat Cavallo ridstövlar för en 3hundring :)

Japp, ja det är som natt och dag mellan de och vanliga grimmor :) Sedan är det lite mer rejäla med.

*kl*
fyndade ett bucas power cooler idag för 200:- butiken ska sluta med hästtäcken så hon ville bara bli av med det. Ingen aning om det passar pållan dock men lär inte gå back om det inte gör det och jag får sälja det så vågade köpa det ändå :p

Kl

Och äntligen hittade jag delen som jag felat till min nya nosgrimma! Hittade ett islandshuvudlag från Treadstone i vad jag trodde var rätt läder/nyans så jag slog till. Väl hemma konstaterade jag att huvudlaget känns som bättre läder, men skitsamma. Överlag är jag nöjd, det blev ungefär som jag tänkt.
B240EB01-0034-4041-8348-4511E99193BC-11484-00001496D5CC13A4_zps051c2715.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 901
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka