Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

kl

Jag shoppade lite igår!
Träns på rea, benpyjamas och ett tredelat baucher (äntligen fanns det inne, väntat och väntat haha!)

6e13dd2ae34a11e29a0d22000a9f1320_7.jpg

Kärlek <3

Jag hade sådan tur att tränset som passade min bäst (tog längre tid att prova ut träns än sadel...) var ett snudd på likadant fram JW fast med öglan till aachenremmen. Så fin modell!!

Visst är det fint! Så klassiskt och stilrent men svårt att hitta, mysko O_o

Är de från Pannband by M? Jag har beställt två därifrån och hoppas på att de kommer imorgon :D Hur känns kvaliteten? Känns de hållbara?

Japp!

Fick hem de igår så jag inte hunnit känna så mycket på de men det känns iaf inte som att de ska ramla i bitar bara man petar på de!

*KL*

Bucas Freedom Light 345 kr

Shires Tornado 300 gr med helhals 599 kr

Handskar 99 kr

Licksten/godis 65 kr

2 st Gina Tricot Falsterbo Hood, förra årets, för 199 kr / st

Är de från Pannband by M? Jag har beställt två därifrån och hoppas på att de kommer imorgon :D Hur känns kvaliteten? Känns de hållbara?

Mitt pannband därifrån har jag använt ganska frekvent sen jag fick det, det har varit med i stallflytt två gånger och hänger på tränset som vilket annat pannband som helst när det inte används. Det har hållt sig jättefint och jag är fortfarande lika kär i det :love:

Senaste köpen för min del är:
- lamicellhjälm (25% rabatt)
- falsterbopiké lång ärm
- keps
- hv polo flipflops
- hv poloväska
- falsterbotjocktröja
- flexikoppel
- tidningen ridsport+ridsport special

kl

Senaste shoppingen till Kakan

Schokemöle grimma med fårskinn

Träns från perfect sit of Sweden, tredelat baucherbett från Globus

Träns från Globus, clincher pannband från Classic

Såg det PS-tränset på Falsterbo och tyckte det var läckert, väldigt snyggt på Kakan:love: Tror att min skäck också vill ha ett sånt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 876
Senast: Ninnurur
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka