Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Vilken fin! :)

Själv hittade jag det här snygga HV polo schabraket för 300:- på Strömsholmstävlingarna. Väldigt nöjd! :)

dsc_2168_51b451c4e087c346fcafea9b.jpg

Köpte i våras två täcken till min fining:
photo.php

Köpstopp till Falsterbo, då det ska inhandlas tre täcken från Horsewear! :)

//Niikon92

fick köpåt lite småsaker samt att sadeln kom hem idag. Lövly!! nu blir det köpstop ett år om inte mer (börjar att räkna efter falsterbo) haha.

cd845038d28711e2978e22000a1fb9d3_7.jpg

1285_080k_51b648da9606ee4dd6017b63.jpg

haha sämst bild men ett par roeckle handskar
köpte även smörj men de e inte så skoj att se kanske =)

vågar jag gissa på P*arden Bi*oux?? Älskar mitt specialbeställda till kandaret därifrån!! *love*

Jag gjorde ett fynd för ett par veckor sedan=)
Köpte en dressyr sadel på second hand affär för 650:- tyvärr passade den inte så jag tog med den till en ridsports affär i Tingsryd.
Där man kan byta in sin sadel.
Fick hela 4000:- för den. Så la till 500:- och köpte denna:) Som ligger kanon efter jag köpt till ett koppar järn:)

Är det på Börjes man kan göra det eller någon annan butik? Jag har hur många sadlar som helst jag inte använder- hade ju varit bra om man bara kunde byta in dem till något mer användbart.

Den sadeln kommer inte möjligen från Sundsvallstrakten:)?

LadyLusifer: Jo, PaardenBijouxs pannband finns även i svängd modell:). Och så bestämmer de färger på rubbet själv:love:.

Hm... undrar om man inte skulle ta och beställa... om man bara kunde bestämma sig för hur det ska se ut?!
Tips någon?
Mannen ifråga
972073_320633118068879_852164356_n.jpg

Ja det gjorde det verkligen då jag var i stort behov av nya stövlar! :D
Mina första dressyrstövlar faktiskt, och jag har spanat på dem lääänge men tyckt att de varit så dyra, så när jag hittade dem på rean blev jag överlycklig! (Det var halva priset på reapriset) ;)

KL

Eurostar schabrak 149 kr, grimma 25 kr och vanliga leggings :D

IMAG0085_zpsc4cf2770.jpg

Micklem, tabac, ponny. Hoppades att det skulle passa Dponnyerna men gick inte att knäppa snokremmen.

Jag förlängde remmarna på undersidan där det inte syns då jag har samma storlek till min dponny.
Och bytte ut pannbandet till ett med blingbling då originalet var för kort, men det hade jag gjort ändå ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 821
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka