Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch vad surt!
Dyon då? De har ju ett träns med repnosgrimma? Faller det i smaken?
Vill också bara säga att jag fått mycket komplimanger från folk som sett mej ha detta träns och INGEN har sagt något om att det sett litet eller konstigt ut på något sätt....
Här är dom nu uppvuxna "fjortisarna" inte sådana utan dom "skriker" fortfarande ut sina åsikter utan att tänka på andraFast att säga att tränset är fint och att det ser litet/konstigt ut på hör ju liksom inte riktigt ihop i samma mening.
Jag tycker också att det tränset är fint, men att ha det sådär på yttersta extrahålet tycker jag inte är fint.
Men står du med tränset på din häst så kan jag mkt väl säga att tränset i sig är fint men jag skulle aldrig säga att jag tycker det är fult att det sitter på sista extrahålet.
Sålänge det inte sitter så det gör illa hästen, varför ska jag då påpeka att en detalj i mina ögon är ful?
Det gör ju inte varken dig eller mig gladare så sånt tyckande tycker jag man gott kan hålla för sig själv om du inte frågar efter den åsikten.
Här är dom nu uppvuxna "fjortisarna" inte sådana utan dom "skriker" fortfarande ut sina åsikter utan att tänka på andra
Att dom, 20-25 åringarna, som aldrig ens skulle sätta sej på en häst om den inte har senaste märkesutrustningen på tycker att tränset är snyggt på hästen menar dom att det förutom är snyggt även sitter snyggt...