Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Fint! Men för ännu snyggare och symmetrisk syn så byt plats på nackstycket och nosgrimman, så nosgrimman hamnar närmast öronen så remmen till nosgrimman inte hamnar så tvärs som den är där. :)

Shoppat lite till min nya häst! :)
Dyon Classic Träns
bild_zps8320c11e.jpg

Equiline Schabrak med swarowski kristaller
bild-1_zps65fe3081.jpg

Rhino innetäcke 300g
bild-2_zps5c3c3e02.jpg

Även ett Amigo Cooler täcke i brunt, ett Amigo Mio fleecetäcke med hals i blått, stigläder, bett, boots samt ett svart schabrak!

kl
Fick inse att Jonatans fly rider var för litet för Kakan, bra i längden men för tight runt kroppen, ett större skulle antagligen bli för långt istället så därför fick det bli ett Bucas Buzz of ride. Dagarna utan flugtäcke var hemska!

Tog stl 145 och det passar perfekt! Rejält tilltaget utan att bli stort och klumpigt. Rörde sig inget under turen och vi har både ridit upp och ner i skogen och galopperat många kilometer.
Kakan var nöjd och glad och inget irriterad på krypen :)

Jag funderar faktiskt också på att införskaffa ett sånt, känns som det är ovanligt mycket flygfän i år.

KL

Glitterspö och svängd gjord + frakt för under 500lappen :banana:

Köpte ett på gekås igår.
Deras billiga visserligen men har ett vanligt likadant flugtäcke som sitter perfekt så det ska nog passa.

För några dra sen anlände ÄNTLIGEN mitt Otto Schumacher shabrak!!:)
Sååå glad:)!
Fynd från tra***a, 145 spänn, ser nytt ut, end tvättat.:D:)

Vet inte hur man lägger upp bild men det är vitt med beige passpoal o kantband:d:love::banana:

kl
Har köpt softbit muffbett samt några flughuvor till hästarna. Passade även på att köpa denna prylen som jag blev sugen på att testa:

944583_331355270331935_2054008755_n.jpg

Ska man sätta ihop den som syns på bilden eller kopplar man på det på något sätt mellan bett och tygel? :confused:

Köpte dessa igår.

Har aldrig tidigare sett dem, men min kompis kom hem med en för ca 1 månad sedan, och hästarna älskade den!

Så den ena är till min kompis häst, och två till min ;). Tänkte ha dem som belöning vid lastträningen. :)

IMG_20130801_115401_zpsc9448ce9.jpg

IMG_20130801_115116_zpse3e262b0.jpg

(haha, jag vet freaky bild, blev lite tokig vinkel :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 902
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka