Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definiera 'shoppa'? När du säger 'shoppa' tänker jag handla kläder, gå på 'stan' typ.Försöker ni dra ner på plastkassar när ni shoppat? Hur gör ni? Har med tygpåse?
Har kört med tygkassar och återanvändningsbara påsar och större shoppingbagar i typ 10 år, långt innan det blev en trend. Har alltid en påse i varje väska ifall det skulle dyka upp något jag vill handla. Minns när jag var liten och mamma gjorde så, gud vad jag skämdes, tänkte att alla såg oss som så fattiga att vi inte ens hade råd med en påse...Försöker ni dra ner på plastkassar när ni shoppat? Hur gör ni? Har med tygpåse?
Har tjockare plastkassar som även går att tvätta i tvättmaskinen.Försöker ni dra ner på plastkassar när ni shoppat? Hur gör ni? Har med tygpåse?
Var hittar man sådana? Att kunna skölja all frukt samtidigt lät ju smidigt och vattenbesparande. Iofs skulle jag ju kunna lägga över den i ett durkslag, men det är ju inte följsamt på samma sätt som en påse. (Utöver det positiva i att slippa hantera fruktplastpåsarna då.)Sen har jag varianten som ser ut som tvättpåsar till grönsaker istället för de värdelösa tunna plastpåsarna. Älskar dem; funkar att skölja frukt i, luftiga och andra fördelar.
Ja, nej jag har inte tygpåse de var ju inte så bra och jag använder plastpåsar för sopor om jag handlat matvaror. Men om jag inte köper så mycket så bär jag det i väskan. Ibland om jag handlar mycket har jag med en flergångskasse från ICA.Försöker ni dra ner på plastkassar när ni shoppat? Hur gör ni? Har med tygpåse?