SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

*delvis kl*

Tråkigt om det ska bli tjafs här över något så okontroversiellt som vilken färg man vill ha på köksskåpen.

Jag fortsätter på shoppingspåret och tänkte höra med er om någon känner till var jag har chans att hitta en byrå eller ett/en sidobord/buffé/skänk som är MAX 73 cm hög. Ingen som finns på Ikea är aktuell, inte heller från Mio, Stalands, Chilli... Minns inte överallt jag har tittat. Vad finns mer? EM?

Har fastnat lite för Englessons Stockholmsserie och deras byrå passar nog precis om man skippar sockeln. Men den är väl dyr (blev lovad den för 7900 kr från samma ställe som vi köpte soffan).

Jag får väl snart bygga ihop en egen... Synd att jag har tummen mitt i handen.

Edit: Haha! Och bara för att jag hade tröttnat ur och skrev här så hittade jag minst två intressanta "skåp" på EM möbler.

Senast ändrad:

Tog lite kort åt dig :)

2013-03-22_155133_514cb9ca9606ee7b99b52849.jpg

2013-03-22_155213_514cb9eaddf2b33b5f57efe1.jpg

2013-03-22_155252_514cba07e087c322da16de16.jpg

2013-03-22_155339_514cba309606ee7b876db51d.jpg

Ja, då är det liiiite längre än vad jag har dit :p

Men du får planera någon semester söderut så kan du ju åka dit :)

Försökte ju när vi hämtade valpen men sambon va inte så pigg på idén ;) (Då var vi i Säffle)

Och det är ju inte långt bort:p

Matmissbrukarn: Fanns det någon fin lampa som skulle passa i ett hus med bara ca 2.20 i takhöjd? (alltså inget som hänger, jag som har världens finaste kristallkrona)
Om någon annan sett en SNYGG lampa som skulle passa får ni gärna hojta (älskar kristall så det får ni pluspoäng för:D)

Inte vad jag minns men jag ska till Ikea på söndag så kan försöka komma ihåg att kika efter en lampa när jag går igenom den avdelningen :)

Matmissbrukarn: Fanns det någon fin lampa som skulle passa i ett hus med bara ca 2.20 i takhöjd? (alltså inget som hänger, jag som har världens finaste kristallkrona)
Hehe, vi har också ca 2,20 i takhöjd och letar också lampor. Jag skulle gärna ha en kristallkrona meneh... det skulle vara lite jobbigt att behöva ducka för den hela tiden. :D Möjligtvis att vi skulle kunna ha någon blaffig krona i trappen där det ju är öppet till övervåningen.

Med detta pladder ville jag säga: Jag inväntar spänt förslag på lampor som passar 2,20 i takhöjd! :D (Och som inte är plafonder...)

Också gammalt hus?

Matmiss:Okej! Hade hoppats på att få med mig sambon till ikea imorgon, kommer antagligen vara hopplöst så du får gärna kolla:D

Alltså vad kostar saker på Gekås ungefär ? Tex kristallkronorna du visade ? (Eller annan taklampa) Är det liksom hysteriskt billigt eller typ IKEA-priser?

Eller ljusstakar också för den delen? Ja, lite prisexempel helt enkelt :)

Kl

Åh, soffan jag har utsett till Drömsoffan är nu på erbjudande, 6500 kr billigare!! Ska försöka övertala sambon om att vi MÅSTE slå till:D

Verkligen:love: En sådan som den sista är vad jag har spanat på hos de gamla tanterna på jobbet:D
Den första vore helt perfekt.

Ska åka till en lampaffär med andra sortering idag, den ska tydligen vara väldigt rolig och fyndvänlig.

Hoppas du hittar något fint då :)

Åhh nu blev jag ju också sugen på ngn typ av kristallkrona att ha i vardagsrummet men jag har ju bestämt att jag inte får shoppa mera :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?

Omröstningar

Tillbaka