SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Såhär har jag inrett mina :D har så lite köksskåp, så den ena får agera glashållare (alla verkar dock vara i disken nu....)

003_5155d8bf9606ee6f655f840d.jpg

004_5155d8a99606ee6f924c5cad.jpg

Ja, jag har målat dom, tycker sakerna kommer fram bättre då :)

Vet inte om bilden går att se då den är från Facebook, men jag har i alla fall köpt nya gardiner och soffkuddar! Missade dock att paketet bara innehöll en gardinlängd och inte två så jag får inhandla den andra någon annan dag... eller så blir det nya modet? :D

attachment.php

*kl*

Jag råkade hitta charmiga retrotallrikar på Tradera som jag budade hem:

162608506_799a51bd-9106-4d8c-b7ef-3bdc34459972.jpg

4 tallrikar + 4 assietter för 137 kr. Det är Rörstrand Kulla från 60-talet. Blir fint att duka med tillsammans med våra superstrama vita tallrikar. Och så har jag fått något att samla på :)

Fina!

Kl

Hjälp! Vi måste ha en köksfläkt... Hittade en snygg i en tidning, franke retro, men hittar ingenstans man kan köpa dom (eller ens kolla pris...) någon som har något tips på andra? Men även vart jsg kanske kan hitta den jag söker...

*knapplån*

Jag har köpt mig en kroklist i vitt som ska in i klädkammaren när den är färdigmålad. Ska ha en eller två svarta likadana kroklister i hallen sen.

confettihylla_5159d791ddf2b34fac71b9c0.jpg

Vart har du köpt den här? :)

Jag hittade den på CityGross i Kalmar. Tyvärr hittar jag inget märke på den, men du kanske har något CityGross i närheten som kanske har dem i lager?:) Jag googlade lite snabbt nu och hittade den även i webshop (dock tre gånger så dyr), men om du är intresserad så kan jag PMa dig länken!

OMG! :love: Så.sjukt.snyggt!

Jag vill köpa huuus! :angel: bor i en nybyggd lägenhet, känns inte som läge att renovera direkt. Men gud vad jag vill ha ett snyggare kök! Och jag längtar efter att få renovera!

OMG! :love: Så.sjukt.snyggt!

Jag vill köpa huuus! :angel: bor i en nybyggd lägenhet, känns inte som läge att renovera direkt. Men gud vad jag vill ha ett snyggare kök! Och jag längtar efter att få renovera!

Jag veeet! :love:
Vi ska göra ett precis likadant kök i vårt hus, men det gråa har de slutat sälja! :cry: Så det blir ett likadant vitt istället. Men jag älskar vitt så det är ju inte dåligt det heller! :D

Men skit att de slutat sälja det! Fast det är säkert jäkligt snyggt i vitt också! Vi fick inte välja köksluckor själva men bänkskivor o diskho fick vi iallafall välja, så det är jag åteminstone nöjd med :angel:

Grå och svart sålde för dåligt så de slutade med dem. Inte så konstigt egentligen, folk är för rädda för kök i andra färger än vitt och ful-ek.

Såhär ser samma kök ut i vitt och i lite annat utförande. :love:
01_104612485_181216077.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar