Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nu fick du oss att mäta hela huset Hade ingen aning om hur stort det var egentligen.
Nu ska vi se. Köket är drygt 12 kvadratmeter. Bordet är 180x90 cm. Från bordets kortsida till bänken är det ca 127 cm, från långsidan till kylskåpet är det ca 182 cm. Nåt mer du vill veta? Just nu har vi bordet inskjutet rätt så långt till väggen men det finns ju möjlighet att skjuta ut det om man behöver använda alla stolar, till vardags är vi ju bara 2 personer.
Skall bordsskivan sitta fast? De bord som är här har alla lösa skivor med bara klossar under som gör att den inte kan glida iväg, men vänder man på bordet trillar bordsskivan av.
Båda är beställda från fotografiskas webshop. Den första kommer från utställningen Stories from another world av Helena Blomqvist och den andra från utställningen The artificial mirror av Sandy Skoglund. De kanske är lätta att tröttna på men då de kostar 120 kr/st är det inte en ekonomisk katastrof att byta ut dem .
Hade btw tänkt att sätta upp en av dem på passepartout. Är det någon som vet hur man ska fästa bilden mot kartongen? Dubbelhäftande tejp eller lim?
*knapplån*
Vart hittar man snygga sängkläder? IKEA har inga som faller mig i smaken. Det är för fula mönster, för konstiga färger och så vidare... Påslakan är det jag är ute efter.
Jag satte upp den första iaf! våldförde mig visserligen men häftstift. well well. ska nog städa imorgon så efter det kan jag fota denJag ÄLSKAR den första bilden! Har du fått hem affischerna ännu? Kan du inte visa en bild på dem? Galet sugen på att beställa.