SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

KL

Väldigt dålig bild såhär i mörkret men jag har i alla fall köpt en TV i helgen! Byrån köptes för några veckor sedan men skruvades upp i helgen så den är också ny.

2mqrbe8.jpg

Tapeten är förresten också ny :D

Snyggt :)

Försöker övertala sambon att vi ska tapetsera i vardagsrummet (ett av rummen som ska rustas).
Han vill måla eftersom det är enklare, jag tycker det låter jättetråkigt och bara ha enfärgat överallt. Jag vill ha mönstrad tapet men han vill inte sätta upp den :p Ska bli kul och se var det slutar :D

Jag tänkte också på det att det såg väldigt mörkt ut, samtidigt så måste jag säga att jag älskar era stenar/kakel eller vad det kallas, jätteläckert!!! :love:

Kan bara hålla med! Helt fantastiskt! Sassiball, vet du möjligvis var ni har fått tag i det?

+ bollen Tack!

¨Nästa gång jag fotar ska jag tända först :p

Vi har köpt stenen på "Fynda" i Falkenberg. De har massor av fina olika stenar. Plattorna var lite större först, men vi har (min make) kapat dem innan vi satte upp dem. Efter det har vi lackat dem, de var inte så blanka förut.

Fynda är en jätterolig affär, köpte även matbordet och stolarna och den bruna hyllan i samma stil där. Tyvärr har de ingen hemsida så man kan inte gå in o kolla vad de har. Vi har kört inom när vi ändå skulle till Ullared.

Åh, det ska jag kolla upp nästa gång jag är i krokarna.
Jag är väldigt svag för Falkenberg :D

Och jag är dessutom väldigt svag för den här servisen, i går flyttade ÄNTLIGEN sockerskålen in hemma oss.
Det har tagit flera månader att hitta en i rätt färg. :angel:

guldet_511228dee087c367ceabe46a.jpg

Tack! där är mönster i det också under glasskivan, väldigt speciellt men vi gillar det :)

Får nog göra det :D men jag väntar tills vi satt upp skåpen som ska komma på fredag. Ska bli så roligt att få färdigt i köket. Så att man kan börja på nästa projekt, bygga om vardagsrummet till ett tvrum o ett sovrum. Så ungarna kan få varsitt rum på ovanvåningen. Äntligen !

Altid roligt när det blir klart. Specielt kök, kök är livsviktigt att det är trivsamt för mig.

Silverbrickor att ha som ljusfat, vart hittar man snygga sånna?
Det finns tyvärr inte så jättemånga begagnataffärer här i stan så hittar nog inga där.

Åhléns har en som är snygg, men funderar på om den är kanske är lite liten?

Här KRYLLAR det av dem på second hand, så det är nog värt att ta en titt ändå.

Annars tänker jag spontant att Indiska borde ha. :)

Jo, det är väl det. :)
Annars får jag ta mig till grannstan Norrköping som jag hört ha fantastiskt utbud på loppisar.

Indiska får sig ett besök idag! :)

Jo, det är väl det. :)
Annars får jag ta mig till grannstan Norrköping som jag hört ha fantastiskt utbud på loppisar.

Är det så? Hade jag ingen aning om, fast jag har ganska starka anknytningar till Norrköping. Var befinner sig dessa? :)

Är det så? Hade jag ingen aning om, fast jag har ganska starka anknytningar till Norrköping. Var befinner sig dessa? :)

Tydligen. Jag vet inte, får luska ut det! :D

Vi gick till Myrorna och Stadsmissionen idag och letade men hittade inget silverfat över huvudtaget.
Fanns inget snyggt på Indiska heller...

På Åhléns hittade vi det jag såg på nätet här om dagen, det blir nog ett köp där, stilren och enkel. :)

Åh, det ska jag kolla upp nästa gång jag är i krokarna.
Jag är väldigt svag för Falkenberg :D

Och jag är dessutom väldigt svag för den här servisen, i går flyttade ÄNTLIGEN sockerskålen in hemma oss.
Det har tagit flera månader att hitta en i rätt färg. :angel:

guldet_511228dee087c367ceabe46a.jpg

Du får gärna tipsa om vart man kan hitta sockerskålan. Visade bilden på din sockerskål för mannen i går och han ville genast ha en till sina koppar :D

/Lizzie

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka