Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick faktiskt 20.000 kr rabatt för att vi köpte allt på samma ställe. Men det gick ändå på 50 tusen papp... Önskar man kunde haft roligare saker att göra för pengarna.
*kl*
Köpte ett järn till belgiska våfflor i veckan. Fantastisk uppfinning!! Och ännu bättre, ännu en köksmaskin till samlingen
Såhär fina blev våfflorna på första försöket med hemmagjord smet igår:
Detta järnet köpte jag, Nova heter det och kstade 895:- på Kitchen store.
Egentligen ville jag haft ett Kitchenaid men det är åthelvete för dyrt! Skulle ju behövt starta "våffleria" för att motivera ett sånt köp.
Väldigt fint bord!
Otroligt goda våfflor blev det till frukost idag tror jag måste kontakta din sambo
Vi har ju köpt diskmaskin och torktumlare direkt till vår nya lägenhet, för det fanns inte, men vi har det i vår nuvarande, så jag hade nog tyckt livet var väldigt obekvämt utan
Alltså, jag gillar bordet, det är nåt speciellt med det, det har liv i sig på nåt sätt. Funderar nu på om det är fanér eller massivt, men framförallt är det utformningen jag gillar. Att det har 2 klaffar som bara dras ut - det är precis nåt sånt jag letat efter!
Vad kul med hus! kan du inte lägga in fler bilder ?
Jättesnggt bord! Som jag absolut tycker du ska ha!
Det är dock INTE massivt, syns på sidan av skivan