SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

*kl*

Kan meddela alla som var intresserade av ljusslingor från etsy att jag beställde min i förra veckan och den kom idag. De drog korrekt summa från kortet och den ser precis ut som beskrivet, jättefin när den lyser :love:

Färgerna är dock hiskerligt fula när den är avstängd, verkligen neon. Men det är ju lysa den ska göra så det spelar ingen roll. Och helt klart ett seriöst företag, ska beställa två till så småningom att ha i sovrummet.

KL

Jag har beställt en fototapet som ska få bli tavla i min hall :)

world-map-black.jpg

Jag blev väldigt sugen på lampor ifrån hen, men jag funderar på hur säkra de egentligen är ur brandsynpunkt?

Old English från Johnson Bros.
Den finns i fler färger också, guld+turkos är nog vanligast - men jag vill bara ha den här färgsättningen.

Stämpeln ser ut såhär:
1257561_091202155032_DSC00009.JPG

Jag ska hålla ögonen öppna efter Vildros :)

*knapplån*

Här är en till bild på den stora burken från H&M Home. Den lilla burken från samma ställe har tillkommit nu i efterhand. Den på bilden är dock inte kvar här hemma, skickade tillbaka den då locket inte alls passade men jag har köpt en likadan i butik så det står en sån här. Vad jag svamlar! :D

burkarhm_50f95c539606ee333ef2d7c8.jpg

kl

måste fråga om någon vet var man kan köpa en väldigt smal hylla, den ska sitta på en stolpe...gissar typ 15 cm bred och 130 hög.

*knapplån*

Vart hittar man snygga sängkläder? IKEA har inga som faller mig i smaken. Det är för fula mönster, för konstiga färger och så vidare... Påslakan är det jag är ute efter.

Spinner vidare på min fundering...
Någon som sett ett påslakanset som är ljusrosa med vita prickar på? Inte galet stora prickar bara. :D

Och jag letar efter ett duschdraperi med en kungakrona på! Eller grejer med kronor på i allmänhet :)

Tror Åhlens har ett med smååå prickar i deras Mix&Match-serie

catalogueImage

Tycker det är ljusare i verkligenheten (alternativt att det har två sidor).

kl

Idag blev det storshopping på vitvaror.

ResourceID=6FCFAC3D-BBF7-4251-A5F7-2E63C5AF6BE3.280x450.jpg

ResourceID=AF055832-DED2-4F7A-9658-F12A7D8CC6BB.280x450.jpg

ResourceID=F1294E02-703D-4297-BF29-6A17CD3FB257.280x450.jpg

MCSA050955_WM14Q461DN_def.eps

MCSA047390_WT44E372DN_def.eps

p103531n.jpg

ResourceID=3A671A91-E86F-4466-BA3C-7A4AEF38149A.280x450.jpg

ResourceID=C4A56542-5BE8-4542-9C7F-0E26D366C2EE.280x450.jpg

ResourceID=50DC5C16-C54F-4B30-8EA9-514FA11E4954.280x450.jpg

Och nu hoppas jag vi slipper köpa nya på många många år!

Oh my god! :eek: Men så där ser vår (min?) shoppinglista också ut när det gäller vitvaror; möjligtvis med undantag för tumlaren (och kanske diskmaskinen). Vilken dröm att kunna köpa allt samtidigt! Fick ni mängdrabatt? ;)

Oh my god! :eek: Men så där ser vår (min?) shoppinglista också ut när det gäller vitvaror; möjligtvis med undantag för tumlaren (och kanske diskmaskinen). Vilken dröm att kunna köpa allt samtidigt! Fick ni mängdrabatt? ;)

Vi fick faktiskt 20.000 kr rabatt för att vi köpte allt på samma ställe. Men det gick ändå på 50 tusen papp... Önskar man kunde haft roligare saker att göra för pengarna.

Här har vi storshoppat idag, det blev ett hus :angel:

Detaljbild på köket, som ska få vara som det är. (bortsett ifrån den gräsliga dekorplasten som är så torr så den spricker på kaklet, den ska pillas bort imorgon)

DSC_0891_zpsc0d414c9.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka