SHOPPING - till hemmet! Del 2

Jag kunde inte motstå. När secondhand bytte skyltning passade jag på!
IMG_20191128_162318.webp

Känns som vi bara köper tråkiga grejer till hemmet. Nyligen en luftvärmepump och nu en batteridriven golvtvätt 🤷‍♀️ Hoppas den är bra iaf, nog för att jag gillar ångmoppen och den kommer väl fortfarande användas men då mer sällan. Är så trött på sladdar.
Skärmavbild 2019-12-02 kl. 13.20.54.webp

Eller nej vi beställde ju nåt kul senast imorse :banghead:

Visa bifogad fil 40892
:D Får se om det funkar bara, recensioner verkar ju vara lite si och så beroende på internet.

Måste säga att det är över förväntan, trodde faktiskt inte att det skulle fungera haha. Men sitter man bara nära wifi(samma rum) eller har sladd så är det som att spela på dator/konsol förutom att loadingscreens tom är mycket snabbare. Men fungerade inte så bra att sitta i ett rum längre bort med bara wifi(iaf i vårat hus). Vore så himla skönt att slippa köpa nya konsoller eller vara tvungen att använda speldator med alla dessa sladdar osv. Nu behövs bara en skärm typ och handkontroll eller tangentbord+mus.

Efter att ha satt spännband på kontona och minimerat shoppande under största delen av 2019, så nalkas snart något friare tider när den sista feting-fakturan för husrenoverande är löst kommande månadsskifte. Firade detta lite försiktigt med en kanske inte så snygg, men ofattbart viktig, shoppingpryl till hemmet: mitt livs första wakeup-light-väckare.

Med en första tidig, lugn och tystlåten ljusväckning så känner jag redan att det är: Så. Jävla. Bra!!! Känner att detta kan öka min livskvalitet på morgnarna mellan oktober och mars på ett häpnadsväckande positivt sätt. :up:

Efter att ha satt spännband på kontona och minimerat shoppande under största delen av 2019, så nalkas snart något friare tider när den sista feting-fakturan för husrenoverande är löst kommande månadsskifte. Firade detta lite försiktigt med en kanske inte så snygg, men ofattbart viktig, shoppingpryl till hemmet: mitt livs första wakeup-light-väckare.

Med en första tidig, lugn och tystlåten ljusväckning så känner jag redan att det är: Så. Jävla. Bra!!! Känner att detta kan öka min livskvalitet på morgnarna mellan oktober och mars på ett häpnadsväckande positivt sätt. :up:
Jag har haft en i ett par år och det är lätt en av de bästa prylarna jag har här hemma. 😍

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 017
Senast: SaraXX
·
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka