Jag tyckte att den var bra och att det gick snabbt att komma in i formatet "manus"! Var allra mest nöjd med att få veta vad de jobbade med, det var vad jag saknade i slutet av Deathly Hallows.Jag kräver en recension så fort du är klar med den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att den var bra och att det gick snabbt att komma in i formatet "manus"! Var allra mest nöjd med att få veta vad de jobbade med, det var vad jag saknade i slutet av Deathly Hallows.Jag kräver en recension så fort du är klar med den
Åh var är den vita ifrån?
Please do!Märket heter Cream, finns på Zalando. Kan skicka länken om du vill, den är på rea nu.
Jag kräver en recension så fort du är klar med den
Jag har två par! Vet inte om de shapear så mycket men de är väldigt sköna, sitter snyggt på mig och håller formen bra efter ett antal tvättar Mina svarta som är nyast känns dock lite annorlunda än mina blåa så vet inte om de kommer vara lika bra dock.Är det någon här som testat Hm's shapingjeans?
Jag har två par! Vet inte om de shapear så mycket men de är väldigt sköna, sitter snyggt på mig och håller formen bra efter ett antal tvättar Mina svarta som är nyast känns dock lite annorlunda än mina blåa så vet inte om de kommer vara lika bra dock.
Den finns i XS och S på hemsidan!Löving denna skjortklänning från Zara! Lagom slapp och nedklädd men ändå lite rolig liksom. Ångrar bara att jag inte köpte en i rött/orange också när den var på rea.
Asos har en app där man kan shoppa direkt, jag tycker den funkar braBehöver lite nytt i garderoben, vad har ni för appar där man kan shoppa direkt? Jag går helst inte på stan å hinner inte sitta på mycket tid datorn utan tar mobilen när jag har tid.
Kappahl, HM och Lindex har jag redan. Vad finns det för fler?
Behöver lite nytt i garderoben, vad har ni för appar där man kan shoppa direkt? Jag går helst inte på stan å hinner inte sitta på mycket tid datorn utan tar mobilen när jag har tid.
Kappahl, HM och Lindex har jag redan. Vad finns det för fler?
Den finns i XS och S på hemsidan!