Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förälskad i min nya blus, mönstret och färgerna är så JAG och den sitter som smäcket !
image_zpsjmskqlll.jpeg
Från odd molly

I 26 graders värme tänkte jag att det var lämpligt att inhandla.... höstjackan :rofl:

Efter visst velande blev det denna:

02_1504_dagmar_006_r.jpg

På mig såg den ut såhär (kass bild):

13703052_1362122513805125_1407441518_n.jpg

Hade beställt denna träningströjan. Jag älskar ju den rosa jag har så jag köpte den i svart också.

Idag skulle jag hämta ut paketet men det finns inte!? Jag kollar spårningslänken och där står det att paketet hämtats ut i måndags? Av vem!?!? :rage:

7325600012448_001_19ea02b8c3e647b2bcefa893ee2e7dc7.jpg

Jag beställde en hög kläder ifrån Odd Molly i samma veva som blusen jag lade upp några inlägg upp, men bestämde mig inte för resten förrän häromdagen. Jag skickade tillbaka en hel del men valde att behålla två cardigans också förutom blusen. Så mysiga och fina :)

Införskaffade denna top och kjol från HM för typ inget alls. Känns smyg-sportig och samtidigt lite street och samtidigt ändå passande en smygtant ;)

zeba1_0.jpg

zebra3_0.jpg

zebra4_1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 882
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar