Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett sminkbord jag ska montera imorgon:
sminkbord-isabella-med-stol-flera-farger.jpg

Är det någon som har den här bikinin från Stadium/SOC? Rekommender ni att köpa den eller inte? Normal i storleken? =) Jag vill ha en bikini som sitter där den ska, så man kan bada, hoppa o studsa utan o behöva oroa sig för om diverse kroppsdelar exponeras^^ Färgen är tråkig dock, tar gärna emot tips om någon sett en liknande mönstrad eller rosa? =)Gärna trosa med lite ben på också.

225707_101_SOC_W%20STRAP%20BIKINI.png

//r

Är det någon som har den här bikinin från Stadium/SOC? Rekommender ni att köpa den eller inte? Normal i storleken? =) Jag vill ha en bikini som sitter där den ska, så man kan bada, hoppa o studsa utan o behöva oroa sig för om diverse kroppsdelar exponeras^^ Färgen är tråkig dock, tar gärna emot tips om någon sett en liknande mönstrad eller rosa? =)Gärna trosa med lite ben på också.

225707_101_SOC_W%20STRAP%20BIKINI.png

//r

På asos hade de massor.:up: Sök high neck bikini eller crop bikini

Köpte en hel del igår i stan :bump:
- En mobilplånbok med skal, men då jag har redan en bra plånbok så använder jag mest skalet bara. Men de är i snyggt läder :love:
- Kuddar!! :love: Bara för att mamma påpekade att det kanske behövdes lite kuddar i soffan i kammaren så hoppade jag genast på chansen :D jag äälskar kuddar :love:
kudde-agnes.jpeg

Den ser snyggare ut runt kanterna i verkligenheten, inte så kurvig :cautious:
20160705-164227.jpg

Fanns ingen bild på denna på deras hemsida så fick ta en bild av våran :p Båda är köpta på Dimoda.
81842392.jpg

Och så fick jag syn på denna i lagerhaus och kunde inte låta bli att köpa den också :angel:
- Köpte även en tshirt på dimoda :angel: (som om jag behöver mera av såna..!)
t-shirt-more-brownbeige.jpeg

Jag gillade humorn och färgerna :D
- Namnsdagpresent till pappa blev ett förkläde från lagerhaus så han slipper ha det blommiga :angel::D
81841594.jpg

- Vi tittade efter en present till pappa på dressman men så fick jag syn på en t-shirt som jag tänkte vore lite skoj att ha som nattlinne :D det är så skönt med stora tshirts på nätterna :love:
7050220456876_f_7178391_520.jpg

- Ett fint fat på Mique blev inköpt också
20160704-174517.jpg

... som "matskål" åt katten :o:angel::D
Där fanns även lite roliga disktrasor med text på skriven i den östgötska dialekten som vi tyckte passade utmärkt här :D

Nu har jag nog glömt något men det kändes kul att få shoppa lite, det var ett tag sedan :love:

Jodå lite shopping har det väl blivit... :laugh:

Gröna joggers som jag äääälskar! Jag kunde dock ha tagit en mindre storlek men.. Orka!
Jeans shorts :heart:heart Och ja.. det finns en tanke nånstans att jag ska börja träna/motionera men man måste ju ha kläderna först ;)

Sen har farmors gamla portmonnä fått gå i pension och istället använder jag den här där även mobilen ryms vilket är toppen!

Namnl_st_1.jpg

1000x1000_mobilvaskor_idiwa_planbok_mobilfack_li.jpg

Jodå lite shopping har det väl blivit... :laugh:

Gröna joggers som jag äääälskar! Jag kunde dock ha tagit en mindre storlek men.. Orka!
Jeans shorts :heart:heart Och ja.. det finns en tanke nånstans att jag ska börja träna/motionera men man måste ju ha kläderna först ;)

Sen har farmors gamla portmonnä fått gå i pension och istället använder jag den här där även mobilen ryms vilket är toppen!

Namnl_st_1.jpg

Var kommer plånboken ifrån?

En köksvåg!

8973342212126.jpg

Nu jävlar ska jag bli slimmad AF!!! ;)

Senast ändrad av en moderator:
Vars köper ni helst era basplagg, typ linnen, t-shirtar?

När jag hade strl. XS köpte jag allt på H&M, nu när jag har strl. M köper jag mycket på Lindex. Tycker deras basplagg är bekväma och värda pengarna, upplever att de inte heller går sönder lika lätt som många av H&M's basplagg kan göra.

Tillägg: Kom på att jag har mycket basplagg från Vero Moda, dock brukar jag beställa från Stylepit när jag inhandlar deras kläder, då jag aldrig tycks hitta lika fina i butik. :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 885
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar