Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina senaste köp:

Världens finaste klocka :love:. Fick den i present men beställde den själv så den fick vara med i tråden :D.

1300_c35aae7df6-rose-falken-brown-classic-01-aw15-800x800.jpg

En enkel svart klänning:

image1xxl.jpg

Hilfe!
Jag köpte en tweedkappa i våras som jag blev kär i, men inte använt än pga inväntat hösten.
Det börjar dock bli dags att plocka fram den ur garderoben - men vad ska jag ha för sjal/halsduk till?

Modellen är typ denna, minus den översta knappen (dvs djupare ringning) och att det är vanliga slag över fickorna:
lov075grnxx.jpg

Här är min, dock ihopvikt:
IMG_0939_zps1b1b4ri1.jpg

Sammeten kommer jag nog inte ha framvikt så ofta, ärmen blir lite kort då.

Hilfe!
Jag köpte en tweedkappa i våras som jag blev kär i, men inte använt än pga inväntat hösten.
Det börjar dock bli dags att plocka fram den ur garderoben - men vad ska jag ha för sjal/halsduk till?

Modellen är typ denna, minus den översta knappen (dvs djupare ringning) och att det är vanliga slag över fickorna:
lov075grnxx.jpg

Här är min, dock ihopvikt:
IMG_0939_zps1b1b4ri1.jpg

Sammeten kommer jag nog inte ha framvikt så ofta, ärmen blir lite kort då.

Men åh vad fin den långa kappan var! Vart är den ifrån?

Men åh vad fin den långa kappan var! Vart är den ifrån?

Märket heter Tba :) Deras kappor är tyvärr skitsvåra att hitta :( De har butik i London dock.Den enda återförsäljaren i Sverige fanns i Stockholm innan (där jag köpte min), men jag tror att de har slutat sälja dem också. Såg dem inte när jag var där sist.
Här är en länk, men den verkar ha varit en limited edition.

Märket heter Tba :) Deras kappor är tyvärr skitsvåra att hitta :( De har butik i London dock.Den enda återförsäljaren i Sverige fanns i Stockholm innan (där jag köpte min), men jag tror att de har slutat sälja dem också. Såg dem inte när jag var där sist.
Här är en länk, men den verkar ha varit en limited edition.

Tack för svar! Får leta efter butiken när jag åker till London nästa gång. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 882
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar