Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hilfe!
Jag köpte en tweedkappa i våras som jag blev kär i, men inte använt än pga inväntat hösten.
Det börjar dock bli dags att plocka fram den ur garderoben - men vad ska jag ha för sjal/halsduk till?

Modellen är typ denna, minus den översta knappen (dvs djupare ringning) och att det är vanliga slag över fickorna:
lov075grnxx.jpg

Här är min, dock ihopvikt:
IMG_0939_zps1b1b4ri1.jpg

Sammeten kommer jag nog inte ha framvikt så ofta, ärmen blir lite kort då.

Okej, jag var ute och sprang i lite affärer på lunchen och kom hem med denna:
15APE84KBP_88977391_front.jpg

Hoppas den ska passa till, får prova när jag kommer hem från jobbet :D

Det händer sällan men nu beställde jag lite kläder. Främst att ha på jobbet och en klänning till Malta i oktober och även till jobbet sen, borde funka. Hoppas de passar!
DP521C0QL-J11@12.jpg

VE121E0KG-A11@13.1.jpg

VE121E0KJ-A11@12.jpg

Pennkjol
EV421BA14-Q11@13.jpg

Och en lupp med LED-belysning för jobb och nörderi. :d
kite-lupp-20x-triplet-led.jpeg

Har beställt en del böcker till jobbet. Älskar titlarna! Asp: darrar min asp, myllrar min värld, Björk: svart på vitt om myllrande mångfald och Sälg: livets viktigaste frukost. :D Samt två till om insektsgnag på död ved och allmänna arter i skogen. Nörden ser fram emot detta!
asp-darrar-min-asp-myllrar-min-varld.jpg

Har beställt en del böcker till jobbet. Älskar titlarna! Asp: darrar min asp, myllrar min värld, Björk: svart på vitt om myllrande mångfald och Sälg: livets viktigaste frukost. :D Samt två till om insektsgnag på död ved och allmänna arter i skogen. Nörden ser fram emot detta!
asp-darrar-min-asp-myllrar-min-varld.jpg
Bra titlar.
Vad handlar de om?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 881
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits