Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriver kontrakt om två timmar...
Too late, sålde den för två veckor sedanKan jag få din gamla lägenhet?
Too late, sålde den för två veckor sedan
Hihi I loved it too! Men nu ska jag bygga upp ett eget bibliotek, så jag kompenserarFan! Har älskat den sen du i någon tråd visade en bild på ditt fönster
/Stalker
Clarks?Världens skönaste högklackade.
Indeedo .Clarks?
Åh. Velat ha ett par länge, de verkar verkligen supersköna!Indeedo .
Ja alltså det är helt sjukt vad sköna skorna är! En kompis till mig har likadana och efter att ha provat hennes var jag bara tvungen att köpa ett eget par. Imorgon ska jag beställa samma skor i en annan färg .Åh. Velat ha ett par länge, de verkar verkligen supersköna!
Ja alltså det är helt sjukt vad sköna skorna är! En kompis till mig har likadana och efter att ha provat hennes var jag bara tvungen att köpa ett eget par. Imorgon ska jag beställa samma skor i en annan färg .
Haha ja det gör de nog .Dom var ju görfina! Funkar dom även för en som får hålla sig i väggen för att stå (stå!) i klackskor tror du?
Javier BardemOch ot; vem är på din avatar?
Haha ja det gör de nog .
Javier Bardem
Bonusbild:
Då kanske jag kan våga mig på att prova ett par, tack!
Ja men där kände jag igen honom.
Åh såna har jag! Dom kan jag dansa hela natten lång i om jag vill, de är mina älsklingar Har ett par andra clarks också i mocka som jag också kan ha i princip hur länge jag vill. Världens skönaste klackar!Världens skönaste högklackade.