Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
20990326.jpg

Skriver kontrakt om två timmar... :D

Åh. Velat ha ett par länge, de verkar verkligen supersköna!
Ja alltså det är helt sjukt vad sköna skorna är! En kompis till mig har likadana och efter att ha provat hennes var jag bara tvungen att köpa ett eget par. Imorgon ska jag beställa samma skor i en annan färg :angel: :D.

Ja alltså det är helt sjukt vad sköna skorna är! En kompis till mig har likadana och efter att ha provat hennes var jag bara tvungen att köpa ett eget par. Imorgon ska jag beställa samma skor i en annan färg :angel: :D.

Dom var ju görfina! Funkar dom även för en som får hålla sig i väggen för att stå (stå!) i klackskor tror du? :o
Och ot; vem är på din avatar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 881
Senast: super
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits