KloktJag tittade på din bild och sa till maken att Sid inte skulle få en bädd som kan bli i molekyler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KloktJag tittade på din bild och sa till maken att Sid inte skulle få en bädd som kan bli i molekyler.
Åh jag är så sugen på den! Har en av den gamla modellen, är den enda som aldrig hamnat på sniskan på min Setter.
Tyvärr blev den lite trång när han blev mer musklad. Var lite fundersam på om en storlek större hade gett nog skillnad i halsen, men sen medan jag velade såg jag att det var en ny modell på väg.
Önskar jag hade kunnat prova en någonstans.
Maken uttrycker på valpkursen att vi behöver fler "fylleråttan" från jamar. Sedan gav han sitt godkännande för att köpa fler dummies . Sedan sa han att jag fick köpa en treat and train om jag hittade någon under 1000 kr. Nu surfar han runt på jamar hundsport... Jag vet inte om han fått solsting så får rida på den här vågen .
Har letat efter en begagnad T&T som en galning men nu har jag gett upp.
Folk verkar vilja ha 800-900kr begagnade för sina och med frakt blir det ca 1000kr. Jag har bestämt mig att köpa en ny istället, med rabattkuponger på dvs sidor kan man få en helt ny för 1100 och med fri frakt så det är för mig värt 100-lappen extra.
Men hittar ni någon ännu billigare begagnat är det ju helt klart värt att satsa på det. Jag har bara inte tålamodet riktigt längre
Jag vill inte ha en begagnad . Så får fortsätta kampanjen. Se om refunder har någon kampanj kanske..
Aaa bra tänkt tror jag
15 % rabattkod finns på vetzoo tror jag och då får du den som sagt för 1100. Billigare har jag inte hittat ännu men om du gör det så tipsa gärna mig’
Jag säger detsamma! . Var inne på amazon till och med för brorsan bor i Storbritannien men vart nästan dyrare den vägen. Kika om du har några bra rabatter via dina studier? Studentkortet etc var bra minns jag!
Har tittat och har 10 % via mecenat ”bara” så bättre med vetzoos egna rabatt!
Vad blev det för ras till slut?Shoppat massor. Matskål, leksaker i mängder, tuggben och annat skoj. Ja, och tyg och täcken att sy bäddar av! Och en grind till bilen. Märks att det är tillökning p g...
Blev så sugen på en treat and train när jag läste tråden tills jag insåg att va fan, jag har ju en
En riesen blev det.Vad blev det för ras till slut?
Vad roligt Fler skägg åt buke!!En riesen blev det.
Flaggar för nyinlagd annons under hundprylar.
Går inte, din profil är låst.Lite nyfiken, skicka gärna pm till mig!
Går inte, din profil är låst.