Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är klart att dom kan bitas, men man är förhoppningsvis så smart att man använder verktyg eller tjocka handskar till att plocka upp huggisar. Dom är antagligen ganska sega nu dessutom.
LIA
jag hade haft ihjäl dem.
är fullt medveten om att det inte är ett dugg humant eller försvarbart.
men det finns inget som göt mig så rädd som just ormar så på ren instikt hade jag haft ihjäl dem.
jag hade haft ihjäl dem.
men det finns inget som göt mig så rädd som just ormar så på ren instikt hade jag haft ihjäl dem.
äntligen nån vettig det skulle aldrig falla mig in och åka med ormar till veterinären, jag hade också slagit ihjäl dem utan att tveka. det finns inget så otäckt som ormar.. o de ska defenitivt inte vara i mitt stall.. huuuuua
jag hade haft ihjäl dem.
Varför ska jag köra ormar till en veterinär? Om du läser innantill så rekommenderade jag ett terrarium!!LIA, ärligt talat...schysst attityd. Givetvis har vi veterinärer i Göteborg. Vi har även bilvägar, flygplatser, taxibilar, tågststationer och tillochmed båthamnar så det är rätt lätt att ta sig hit. Hittar jag några fler ormar är du är hjärtligt välkommen hit för att lägga dem i en påse och köra dem till en veterinär