Tack! Jag försöker verkligenHon ser väldigt fin ut i hullet
Vet du hur hög hon är?
Tror hon är 104 cm tror jag förra ägaren sa. Eller däromkring, strax över metern, jag har faktiskt inte mätt henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag försöker verkligenHon ser väldigt fin ut i hullet
Vet du hur hög hon är?
104 är ju som sagt Safir också, dock är han väldigt grov. Det i kombination med att han går upp 10 kg bara av att titta på ett grässtrå gör att han alltid är åt det plufsiga hållet.Tack! Jag försöker verkligen
Tror hon är 104 cm tror jag förra ägaren sa. Eller däromkring, strax över metern, jag har faktiskt inte mätt henne.
Hur stor är en rymlig hage för en shettis? *nyfiken*Mojje hade stora vår-rejset idag...
När man ser såna här glada rejs inser man varför man vill ha sina hästar i rymliga hagar!
Den frågan är väl lika svår att svara på som "hur långt är ett snöre?"Hur stor är en rymlig hage för en shettis? *nyfiken*
Mina går på 0,4-1 ha för det mesta tycker att lilla hagen är liten (men också en "bättre" beteshage).Hur stor är en rymlig hage för en shettis? *nyfiken*
Mina beteshagar runt 0,4 allihop MEN de sitter ihop så jag kan ha flera delar öppna.Mina går på 0,4-1 ha för det mesta tycker att lilla hagen är liten (men också en "bättre" beteshage).
Mina beteshagar runt 0,4 allihop MEN de sitter ihop så jag kan ha flera delar öppna.
Skulle gärna ha större och hade det från början men har fått dela upp dem på grund av för mycket mat.
Vinterhagen är lite mindre ändå, men de kan sträcka ut lite i den också. Grushage.
tillräckligt stor för ett ordentligt galopprejs utan att behöva tvärnita och vända snävt... Oavsett storlek på häst. Jag har hellre en stor hage med många djur i än flera små, av just den orsaken. Mojjes hage på filmen är ca 1 ha egentligen, men en del av den är tillfälligt bortstängslad. Den var stor nog för min halvblodshingst att rejsa ordentligt i, när jag hade honom kvar.Hur stor är en rymlig hage för en shettis? *nyfiken*