Ja den kommer från Aponydesign, tycker den sitter bra men lite lång, var det något särskilt du tänkte på?@Novienna har du också en tömkörningsgjord från Aponydesign? Hur är bukgjorden på din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den kommer från Aponydesign, tycker den sitter bra men lite lång, var det något särskilt du tänkte på?@Novienna har du också en tömkörningsgjord från Aponydesign? Hur är bukgjorden på din?
Ja var nyfiken eftersom min knappt går att spänna, eftersom spännena är för smala för gjorden så undrade om jag fått ett måndagsexemplar eller om det var så för flera.Ja den kommer från Aponydesign, tycker den sitter bra men lite lång, var det något särskilt du tänkte på?
Vad tråkigt, det problemet har inte jag haft, har du kontakt dem om det?Ja var nyfiken eftersom min knappt går att spänna, eftersom spännena är för smala för gjorden så undrade om jag fått ett måndagsexemplar eller om det var så för flera.
Ja, men inte fått svar än så hoppas de svarar snart..Vad tråkigt, det problemet har inte jag haft, har du kontakt dem om det?
Haft lite kontakt med dem och upplevde att de var hjälpsamma men det tog oftast ganska många dagar innan man fick svar så det kommer nogJa, men inte fått svar än så hoppas de svarar snart..
Snösulor och fyra broddar. Brukar försöka blindbrodda tån när det inte är alltför halt.Vi kom oss ut på en liten promenad idag men hon är så ömfotad sedan marken frös så vi fick ta det väldigt lugnt, det blir bra att få på skor igen imorgon. Har ni era ponnyer skodda?
Visa bifogad fil 107491
Jag har en oskodd och en med boots fram. Ponnyn med boots har tidigare varit skodd, men fick/hade problem med hovkvaliten och nu testar vi något nyttVi kom oss ut på en liten promenad idag men hon är så ömfotad sedan marken frös så vi fick ta det väldigt lugnt, det blir bra att få på skor igen imorgon. Har ni era ponnyer skodda?
Visa bifogad fil 107491
Vi kom oss ut på en liten promenad idag men hon är så ömfotad sedan marken frös så vi fick ta det väldigt lugnt, det blir bra att få på skor igen imorgon. Har ni era ponnyer skodda?
Har boots fram, annars är hon öm även mjukare årstider.Vi kom oss ut på en liten promenad idag men hon är så ömfotad sedan marken frös så vi fick ta det väldigt lugnt, det blir bra att få på skor igen imorgon. Har ni era ponnyer skodda?
Visa bifogad fil 107491
Var det något här som modifierat sin transport med en "shettisbom"?
Typ något man sätter bakom den vanliga?
I så fall, har ni nån bild?
Jag lastsäkrar med ett gäng fastspänd innätade halmbalar eller liknande än så länge så hon inte kan hamna under bommen, vi har inte åker inte ofta heller. Men jag är trött på att göra i ordning balarna så ska tänka ut annan lösning .
Har en ganska standard äldre transport. Thule equiliner 2008 om någon
undrar.
(Om någon också hört om problemen med vatteninträngning/flagande lack på sidorna på sådana har vi bytt en vägg och golvet, tätat de ställen det kan krypa in och håller koll på resten .)
Har inte öglor på det sättet på insidan vad jag vet.Jag har modifierat, men inte på det sättet du tänker kanske. Vi har helt enkelt låtit svetsa dit fler öglor så vi kan sänka bommen ytterligare lägre än från början.
Smart.Jag har monterat lägre fästen för bommarna i min gamla Kylingekärra.
Visa bifogad fil 110773