Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig bra jobbat och grattis!När man vill höja sitt stos avelsvärdeklass får man ibland ta saken i egna händer...
Jag lånade hem en av mina uppfödningar för att få honom visas på utställning och få lägst 35 poäng, vilket tillsammans med hans 5+ år som travskoleponny skulle ge 20 avkommepoäng till hans mamma. Hans utställningsdebut, vid 21 års ålder, gav hela 38 poäng - vilket i sig räcker till de där 20 behövda avkommepoängen, alltså utan hans arbetsmerit från travskolan!
Hippotekets Extra
Visa bifogad fil 122550
Jag tycker det är för lite fölbilder härLyckan när man äntligen får ta med sin lilla ponny ut på promenad igen, insåg inte hur mycket jag saknat våra turer. Lilla Björne var kvar i hagen hos kompisarna och brydde sig inte det minsta när mamma var borta en stund (hon brukar lämna honom i vindskyddet och gå ut till gräshagen som inte syns därifrån så han är väl härdad ). När jag får lite hjälp ska han få följa med ut på tur och målet är att kunna tömköra Vega med Björne bredvid
Visa bifogad fil 123112
Ja det har du helt rätt iJag tycker det är för lite fölbilder här
Killgissar vilt nu men kanske för att vitt reflekterar mer ljus och ser mer onaturligt ut och därför kanske upplevs som mer skrämmande?När jag kört Mumma och hon reagerade lite på en säck som "plötsligt" dykt upp på gårdsplan såg jag en träningssituation och hängde snabbt av vagnen.
En knapp minut senare ser ni på bilden..
Varför är vitt läskigare för många hästar än andra färger?
Visa bifogad fil 123124
Ja, måste vara något sådant tror jag också.Killgissar vilt nu men kanske för att vitt reflekterar mer ljus och ser mer onaturligt ut och därför kanske upplevs som mer skrämmande?
Bara för det gick det jättebra idagSka åka ut till mina ponnysar i eftermiddag, de är ju som sagt två men jag har mest fastnat för den ena… vet inte hur jag ska tänka med det. För upplägget är ju att ta hand om båda. Det är dock lite svårt ibland tycker jag, kanske jag ska börja ta dem olika dagar var för sig? Jag vet inte… får se hur det känns idag.
Så söt