Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte göra det på gräs eller det är en för stor distraktion med mat rakt under näsan hela tiden?Önskar jag hade en ridbana att träna i. Nånstans utan gräs, så vi kunde bygga upp lite skojiga hinder att gå på/genom osv.
Önskar jag hade en ridbana att träna i. Nånstans utan gräs, så vi kunde bygga upp lite skojiga hinder att gå på/genom osv.
Hon har bara tanken på att äta då tyvärr.Kan du inte göra det på gräs eller det är en för stor distraktion med mat rakt under näsan hela tiden?
Att ha ridbana hemma är verkligen guld värt, så tacksam för det.
Faktiskt en anledning till att jag byggde rundcorallen. Riktig ridbana har vi inte råd med (än)..Önskar jag hade en ridbana att träna i. Nånstans utan gräs, så vi kunde bygga upp lite skojiga hinder att gå på/genom osv.
Vi har inte egen gård, hoppas på det om några år. Då blir det paddock paradis och så rundcorall eller annat gräsfritt ställe att träna på.Faktiskt en anledning till att jag byggde rundcorallen. Riktig ridbana har vi inte råd med (än)..
Kul att du kom.Igår hälsade jag på @Cattis_E och hennes fina hästar igen, fick köra Mumma och det var så härligt! Länge sedan jag red nu men tycker körning är MINST lika roligt om inte bättre och längtar så tills Vega är en lika duktig körponny som Mumma
Visa bifogad fil 124189
Ha, sådär kan Mumma maska i skritt både som handhäst och på promenad ibland så man får säga till. Så travar man.. Får man vara redo att bromsa.Vederbörande tyckte att det var en himla dålig idé att gå på långpromenad idag, fick dra henne runt nästan hela vägen men hon verkade inte ha ont och travade fint när vi sprang litegrann så hon var väl inte på humör bara Det blev en runda på en timme i alla fall!
Visa bifogad fil 124213
Jag suckade mycketHa, sådär kan Mumma maska i skritt både som handhäst och på promenad ibland så man får säga till. Så travar man.. Får man vara redo att bromsa.
Så om det inte är så jämt hade jag inte brytt mig ett dugg. Möjligen suckat lite .
De vet vad de villVederbörande tyckte att det var en himla dålig idé att gå på långpromenad idag, fick dra henne runt nästan hela vägen men hon verkade inte ha ont och travade fint när vi sprang litegrann så hon var väl inte på humör bara Det blev en runda på en timme i alla fall!
Visa bifogad fil 124213