Shetland - RIX?!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare RebeckaKihlberg
  • Startdatum Startdatum
R

RebeckaKihlberg

Vill börja med att skicka ett stort GRATTIS till Hanna för Almnäs Gazettes 44poängare och BIS-titel :banana: :bump: :banana:

Sen undrar jag om de finns någon som vet övriga som erhöll champion-titlar!! :confused:

Sv: Shetland - RIX?!

Almnäs Flis - Res BIS + ch hingst
Rosenhagas Margo - ch ungsto
Chica - ch föl
Follow my heart - ch miniföl
Primör av Friheten - ch unghingst
Carbon Copy - ch miniungsto
Nords Agazzi - ch valack
Almnäs Gazette - ch sto

GRATTTIS HANNA :banana: :banana: :banana: Vad kul att det gick så bra för dig och ditt fina sto. Lite extra kul att det fick bli ett sto som vann Bis titlen. Synd att man inte kunde vara med och titta där uppe....

oz_joj skrev:
Almnäs Flis - Res BIS + ch hingst
Rosenhagas Margo - ch ungsto
Chica - ch föl
Follow my heart - ch miniföl
Primör av Friheten - ch unghingst
Carbon Copy - ch miniungsto
Nords Agazzi - ch valack
Almnäs Gazette - ch sto

Det finns inget championat som heter Champion miniungsto, Carbon Copy blev Champion ministo. Sen glömde du nog att Design to Make a Difference blev Champion minihingst :)

Tack! Jag var nog lite rörig i hjärnan tidigare...

Grattis till dig!

(Från gårdagens fotograf)

Tack tack! Ser fram emot att få se lite bilder på henne, det var ju en hel del som fotograferade som tur var, min kamera låg jättebra hemma i hallen :D

Blev en del fina, ska lägga ut dem när jag hinner. Lyckades få ordning på alla bilder :rofl: men det ska ju bli en text också... :crazy: (första versionen klar nu)

Hej! Någon som vet när repotaget om RIKS kommer i Ridsport? Fotografen berättade att hennes bilder kommer att köpas av den tidningen. Min häst blev fottad :banana: : Minimal: klassvinnaren av ettåriga ungston.

Det dröjer nog något numer skulle jag tro, om jag inte mins fel så samlar dom väl ihop "ponny RIX´en" i en tidning....kan ha fel dock!!

Nästa nummer (från en säker källa :smirk: )

Bilderna hanns inte få ut på hemsidan idag men ev imorgon, styr dock inte över vilka som kommer i tidningen. Ditt sto stod rätt fint på bild!

oz_joj skrev:
Nästa nummer (från en säker källa :smirk: )

Bilderna hanns inte få ut på hemsidan idag men ev imorgon, styr dock inte över vilka som kommer i tidningen. Ditt sto stod rätt fint på bild!

Tack snälla! Jag tycker hon har sådan utstrålning :love: 9-9....fick hon. sedan sämre på gångarterna då hon var mycket spänd.

Nästa nummer...kommer det nästa vecka måntro?

Åh! Så många fina kort det blev på Gazette! :love:

Och *hrm* två mindre fina "kramkort" på mig :angel:
Jag märkte inte att du tog dom men jag var väl i en annan värld kan jag tänka mig...

Senast ändrad:

Grattis Hanna! Det var väl inte så jättelängesedan hon vann ågot liknande eller minns jag helt fel? Hon måste iallafall vara riktigt fin! :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 667
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 625
Senast: lizzie
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 702
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka