Sezuan till KWPN?

simpan

Trådstartare
Är Sezuan godkänd inom KWPN?

Kan man i DV liksom i ASVH tilläggsregga sitt KWPN-sto och få gröna papper på en avkomma efter honom?

Är den DV-reggade ungen sedan välkommen i ASVH så som de varit tidigare eller ska individen prövas med de nya reglerna?

Sv: Sezuan till KWPN?

Sezuan är inte godkänd i KWPN . De har ju tuffa krav på röntgen så det dröjer nog innan han blir godkänd där.
Du kan även registrera avkomman i Oldenburg, Mecklenburg, ZfdP och Zangersheide.
Kolla upp vad det kostar i de olika förbunden med medlemsavgift, kostnad för att registrera stoet, kostnad för ev. stoavgift för 2 år. Och om det finns krav på att sto och föl ska visas för att kunna registreras.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 158
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 831
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar