Sezuan till KWPN?

simpan

Trådstartare
Är Sezuan godkänd inom KWPN?

Kan man i DV liksom i ASVH tilläggsregga sitt KWPN-sto och få gröna papper på en avkomma efter honom?

Är den DV-reggade ungen sedan välkommen i ASVH så som de varit tidigare eller ska individen prövas med de nya reglerna?
 
Sv: Sezuan till KWPN?

Sezuan är inte godkänd i KWPN . De har ju tuffa krav på röntgen så det dröjer nog innan han blir godkänd där.
Du kan även registrera avkomman i Oldenburg, Mecklenburg, ZfdP och Zangersheide.
Kolla upp vad det kostar i de olika förbunden med medlemsavgift, kostnad för att registrera stoet, kostnad för ev. stoavgift för 2 år. Och om det finns krav på att sto och föl ska visas för att kunna registreras.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 202
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 245
Senast: lilstar
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 861
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 431
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp