M
milles mamma
är det fler än jag som känner att jag inte orkar ha sex ,6mån efter förlossningen,samt att jag har inget direkt sug heller??? känns lite trist för sambons skull men vad ska man göra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är det fler än jag som känner att jag inte orkar ha sex ,6mån efter förlossningen,samt att jag har inget direkt sug heller??? känns lite trist för sambons skull men vad ska man göra??
Sex är ju en BONUS, inget jobbigt krav.
beklagar sig två timmar senare om att Timsetim släpper till för sällan.
sådana "hot" inte fungerar mer än i två dagar, max!
Kan du inte komma med nya knep?
Då tycker jag att du säger till honom, utan att låta klagande tillbaka eller tända på alla cylindrar, att såna kommentarer ÄR just varför det blir så sällan... Och att det kan vara en bra övning inför barnuppfostrinen att lära sig att man får ut MER av positiva kommentarer, och väldigt mycket mindre av negativa.
Men hur oförstående är DU för honom då ?
Han vill fortsätta er parrelation med fysisk närhet och sex som ett naturligt kitt.
Varför är det HAN som inte fattar ??
Har du dumpat honom och vill bara ha en far till barnen nu men inte vara ihop med honom ?
Inte undra på att så många förhållanden spricker när barnen är små
Jag förstår inte tjejer som inte vill ha sex Var glada att pappan fortfarande åtrår er för tusan ! Sex är ju en BONUS, inget jobbigt krav.
I fredags sa han till mig att jag hade tur som skulle till jobbet för då slapp jag sex den dagen också. Sen kunde han inte förstå varför jag inte var kärvänlig när jag kom hem och han hade planer!