senskydd till arab.

O

_otursbarn_

Måste hitta senskydd till min arabkille.
Har ett par från förra hästen (racig tack elelr nåt) i minsta strl (1)
men dom är för långa å flr vida :(

vart kan man hitta ett par snygga senskydd med bra passform. som ska passa min pålles smala ben??

Sv: senskydd till arab.

Hööks har ju ganska små som heter Equiguard ponny lr nåt sånt tror jag, stallägaren använder såna till sin arab. Eskadron, passar dem eller är de för stora? Annars tror jag att Hampa kanske skulle passa?

Jag tipsar omj FTE:s skydd som de har på Hööks,Har dem till min arab som har varit skitsvår att hitta skydd till...lätta och prisvärda..strl:M.
Lycka till!

ja har de också jätte svårt att hitta senskydd.. han har långa men smala ben.. storlek ponny ser helt sjkt ut för de slutar nästan på mitten av senorna större storlek blir för klumpigt för hans smala ben. har ett par racing track som sitter super men de börjar bli väldigt slitna n .. tips?

okej.. ja då får det nog bli ett par såna.. dom är ju snygga åxå;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 743
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 501
Senast: Thaliaste
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 286
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 328
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka