Senaste tagna systemkamera bilder 2021

Är det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
Första frågan är om du jobbar med RAW-filer eller jpg? Andra frågan om du är ute efter att göra riktigt avancerade saker med dina bildredigeringar eller mest är ute efter att räta upp och ge dina bilder lite "punch" :D

Är det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
Jag har alltid använt Photoshop (ända sedan 90-talet). I början hade jag, som många andra, en piratversion av programmet, men sedan många år tillbaka så prenumererar jag på hela Adobe CC, då jag använder det i mitt företag.
Jag jobbar uteslutande med mina foton på dator.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 624
Senast: Rugge
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 468
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 549
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering