Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta i tråden senast tagna bilder så går du säkert inspiration.Har äntligen börjat fotografera med systemkameran efter ett långt uppehåll Så bomba med era senaste bilder tagna med systemkamera!
//Tjejen som vill ha lite inspiration
Lightroom och photoshop, 120kr i månaden. Helt klart värt det enligt mig iallafall.Är det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
Pssst; hundforumet Fin fjording!Senaste jag tog var denna:
Visa bifogad fil 69416
Inte den bästa bilden men vi var på visning och då får man ta den bakgrund och dåliga tid som ges.
GIMP är gratis och på många sätt väldigt braÄr det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
Är det två fotografer på samma bild? Eller heter hästen Linus?Senaste jag tog var denna:
Visa bifogad fil 69416
Inte den bästa bilden men vi var på visning och då får man ta den bakgrund och dåliga tid som ges.
Hästen heter så.Är det två fotografer på samma bild? Eller heter hästen Linus?
Ha ha, sorry! Tyckte det var lite mycket hundar. Jag läste bara rubriken på sidan av forumet.Pssst; hundforumet Fin fjording!
Jag använder photoscape x pro och det räcker gott och väl till den redigering jag gör. Finns massor av funktioner jag aldrig använder, men bra, enkelt att komma in i och tämligen billigt tycker jag nog. engångskostnad p strax under 400 kr och sen äger man programmet, s a s.Är det någon som har tips på ett bra redigeringsprogram som inte kostar multum? Använder aldrig min kamera för att jag inte kan redigera i datorn, vilket ju är synd.
Alla prenumerationstjänster blir tyvärr rätt dyra i långa loppet..Lightroom och photoshop, 120kr i månaden. Helt klart värt det enligt mig iallafall.