Kompisar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag kom hundfrisören för att prata med mig, men eftersom jag stod med en kund så fick det vänta. När jag sedan skulle gå för att kolla vad hon ville, då ser jag plötsligt mina hundar i trimmet!
"Det är KATASTROF! Använder du balsamspray när du borstar öronen!?" utbrast frisören högt, och jag fick skrattande erkänna att jag inte gör det, och väldigt sällan borstar öronen öht.
Imorgon tänker hon visst ta tassarna, för hon såg hur det såg ut där jag använt kökssaxen för att trimma ner pälsen lite och det fick väldigt mycket underkänt
Såhär sitter alltid Bella och väntar på mig när jag har varit iväg
Visa bifogad fil 136543
Tack så mycket Andra väggen är ännu finare för där har jag tavlor med hundarna Och Bella på samma armstöd för att hålla mig lite on topicOT men gud vad mysigt rum/inrett
Tack så mycket Andra väggen är ännu finare för där har jag tavlor med hundarna Och Bella på samma armstöd för att hålla mig lite on topic
Visa bifogad fil 136556
Tack Sovrummet är nog ännu mer lilaJa, wow vilka fina tavlor! Sen blir det ju i min värld inte precis sämre av allt lila - det råkar vara min favoritfärg
Blev dock bättre när han förstod att det faktiskt gick att gå med dem
Visa bifogad fil 136579
Har också fem i sängen, men mina är nog lite mindreDe va lite trångt med alla 5 i sängen imorse men såå mysigt Oftast brukar min vuxna tik vara på golvet men imorse ville hon va med o mysa
Haha ja min största e ca 64-66 cm hög o väger 35 kg o så e de huskytiken på kanske 20 kg o tre snart 7 månader gamla huskyblandningarHar också fem i sängen, men mina är nog lite mindre
Hmm, våra väger mellan 10-15 kgHaha ja min största e ca 64-66 cm hög o väger 35 kg o så e de huskytiken på kanske 20 kg o tre snart 7 månader gamla huskyblandningar