Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick precis sista nattrastningen med hundarna. Herregud så de glänser nu när de är nybadade, framförallt Lily! Jag har tyckt att hon har lite matt och tråkig päls och funderat på om det ändå är något med fodret som inte är bra, men eh... hon var nog bara smutsig :rofl: (hon gillar att rulla i allt, men jag tänker inte på hur smutsig hon faktiskt blir av det...) Dessutom är båda SÅ lena nu när jag klappar dem. Helt underbart.

Öhm. Och det här inlägget skulle inte alls in i den här tråden utan i uppdateringstråden...

Senast ändrad:
Gick precis sista nattrastningen med hundarna. Herregud så de glänser nu när de är nybadade, framförallt Lily! Jag har tyckt att hon har lite matt och tråkig päls och funderat på om det ändå är något med fodret som inte är bra, men eh... hon var nog bara smutsig :rofl: (hon gillar att rulla i allt, men jag tänker inte på hur smutsig hon faktiskt blir av det...) Dessutom är båda SÅ lena nu när jag klappar dem. Helt underbart.

Öhm. Och det här inlägget skulle inte alls in i den här tråden utan i uppdateringstråden...
Slänger in en bild från nattrastningen på just glansig Lily så blir det lite rätt i alla fall :angel:
20230729_223839-01.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 382
Senast: Trott
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
746
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 105
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 633
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar