Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland önskar jag verkligen att jag hade en hund som Àlskade att simma sÄdÀr, det ser sÄ hÀrligt ut och jag tÀnker att det Àr en sÄ praktisk motionsform ocksÄ.
Jag tycker ocksÄ att det ser hÀrligt ut, men tycker det Àr skönt att slippa hantera sjöblöt jycke .Ibland önskar jag verkligen att jag hade en hund som Àlskade att simma sÄdÀr, det ser sÄ hÀrligt ut och jag tÀnker att det Àr en sÄ praktisk motionsform ocksÄ.
Det Àr en vÀldigt bra poÀng..!Jag tycker ocksÄ att det ser hÀrligt ut, men tycker det Àr skönt att slippa hantera sjöblöt jycke .
Ja han Àr vÀldigt lÀttövertaladIbland önskar jag verkligen att jag hade en hund som Àlskade att simma sÄdÀr, det ser sÄ hÀrligt ut och jag tÀnker att det Àr en sÄ praktisk motionsform ocksÄ.
Jag tycker ocksÄ att det ser hÀrligt ut, men tycker det Àr skönt att slippa hantera sjöblöt jycke .
Ibland önskar jag verkligen att jag hade en hund som Àlskade att simma sÄdÀr, det ser sÄ hÀrligt ut och jag tÀnker att det Àr en sÄ praktisk motionsform ocksÄ.
AssÄ, korthÄriga salukis Àr nÄgot speciellt nÄgon gÄng mÄste det bli en sÄn i huset!Lily och brorsan Sufayr.
Fotograferade av min partner nÀr vi alla var pÄ samma utstÀllning för en dryg vecka sedan
Lily och brorsan Sufayr.
Fotograferade av min partner nÀr vi alla var pÄ samma utstÀllning för en dryg vecka sedan
Jag hade gÀrna(!) haft en sjÀlv, men rÄkar hamna med lÄnghÄr hela tiden. Tydligen sÄ hade hon som Àger Lilys ena syster velat ha Lily, meeen hon ville absolut ha slÀthÄr sÄ dÄ blev Lily kvarAssÄ, korthÄriga salukis Àr nÄgot speciellt nÄgon gÄng mÄste det bli en sÄn i huset!