Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Screenshot_20230517-175627~2.webp

Matten och snuzzen sov en stund i soffan nyss. Snuzzen frös pga äckelväder ute, så hon låg invirad i dubbla filtar. 🥰

OMG åhnej, är det vägen till jobbet? Guuuud du har både världens roligaste jobb (låter det som) och du kan gå sådana vägar dit? :love::love::love:
Yep! :D Nu tar jag förvisso en omväg dit för att få gå i skogen, men det är det värt! Tar mig 15 min promenad att komma till skogen, och mellan skog och jobb tar det 10 min, så på 1 1/2 timmes promenad får jag ändå till drygt en timme i skogen. Tar omväg till jobbet för att damerna ska få långpromenad, sedan tar vi kortare, lite tråkigare väg hem när vi är klara. Ibland går vi förbi rastgård på väg till jobbet också. Helt perfekt att inte behöva lägga någon ren restid på att ta sig till jobbet, istället blir det hundpromemader (och väl på jobbet ligger hundarna bara och sover).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 554
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 489
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 881
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka