Matten och snuzzen sov en stund i soffan nyss. Snuzzen frös pga äckelväder ute, så hon låg invirad i dubbla filtar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Manspread vs fin dam.Visa bifogad fil 119212
Olika stilar i soffan
Ser gosigt ut...
OMG åhnej, är det vägen till jobbet? Guuuud du har både världens roligaste jobb (låter det som) och du kan gå sådana vägar dit?På väg till jobbet
Visa bifogad fil 119287
Precis!Manspread vs fin dam.
Yep! Nu tar jag förvisso en omväg dit för att få gå i skogen, men det är det värt! Tar mig 15 min promenad att komma till skogen, och mellan skog och jobb tar det 10 min, så på 1 1/2 timmes promenad får jag ändå till drygt en timme i skogen. Tar omväg till jobbet för att damerna ska få långpromenad, sedan tar vi kortare, lite tråkigare väg hem när vi är klara. Ibland går vi förbi rastgård på väg till jobbet också. Helt perfekt att inte behöva lägga någon ren restid på att ta sig till jobbet, istället blir det hundpromemader (och väl på jobbet ligger hundarna bara och sover).OMG åhnej, är det vägen till jobbet? Guuuud du har både världens roligaste jobb (låter det som) och du kan gå sådana vägar dit?