Senast tagna bilden XIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
WTF - snubbellina đŸ˜”â€đŸ’«

1678615057278.webp

Min hund Àr sÄ nöjd med vÀdret just nu!
I dag visserligen nÄgot mindre nöjd- jag skottade hans balkong! WTF matte!!!!! Jag försökte förklara att det stÄr i mitt kontrakt att man ska skotta sina balkonger, men det var ÀndÄ inte acceptabel anledning till att begÄ ett sÄdant brott!
OBS! Han fick bara vara dÀr en stund. Han blev alltsÄ inte nedkyld eller nÄgot.
(Min hund Àlskar "sin" balkong och jag ser fram emot sommaren dÄ jag kan ha balkongdörren pÄ vid gavel sÄ inga grannar fÄr för sig att det Àr djurplÄgeri att han ligger ute i snön med balkongdörren med bara en springa öppen. Folk Àr rent allmÀnt tröga sÄ att fatta att mitt djur kan öppna dörren och gÄ in Àr för mycket begÀrt.)
335007253_774034957212056_1527717727225737333_n.webp

Det syns vilken syster som har lÀngst ben och kan hoppa högst! PÀrla Àr helt makalös pÄ att öppna, krypa och klÀttra men det finns en grÀns för hur högt hennes smÄ ben kan hoppa och Poppy har taxben och höftledsartros sÄ hon tar sig inte högt alls. Med Bella sÀger det bara *POOF* och sÄ sitter hon i knÀet eller nÄgonstans annanstans högt upp.
Jag Àr fortfarande förundrad hur stor skillnad det Àr i bÄde storlek och kroppsform pÄ dem!
8B422583-9F27-42ED-BC1A-561E36E61111.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gĂ€rna skulle ha tvĂ„ hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 525
Övr. Hund Ja, jag fĂ„r tyvĂ€rr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med nĂ€r jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter hĂ€r med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos Ă€r oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 877
Senast: tuaphua
·
HundhÀlsa I morgon har det gÄtt en vecka sen kastreringen av vÄr hanhund. Tycker att lÀkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 090

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka