CharmtrollHur får man sin hund att förstå normalt modellvett? Sånt som att man inte blundar eller håller saker framför ansiktet?
Visa bifogad fil 114552
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CharmtrollHur får man sin hund att förstå normalt modellvett? Sånt som att man inte blundar eller håller saker framför ansiktet?
Visa bifogad fil 114552
Jag bara väntar och väntar, men Tilda snart 18 mån har fortfarande inte kommit igång med sitt första löp vill också göra söta menstrosorVisa bifogad fil 114603
Trött liten mensvalp.
Och Lova fyller ett år om ca två veckor och är inne på löp nr 2. Tänk vad olika det kan vara! Jag kör trosrace idag. Vill ju byta varje dag så de håller sig fräscha, men orkar inte tvätta varje dag.Jag bara väntar och väntar, men Tilda snart 18 mån har fortfarande inte kommit igång med sitt första löp vill också göra söta menstrosor
Ja så har jag också tänkt göra!Och Lova fyller ett år om ca två veckor och är inne på löp nr 2. Tänk vad olika det kan vara! Jag kör trosrace idag. Vill ju byta varje dag så de håller sig fräscha, men orkar inte tvätta varje dag.
Min knäppskalle låg såhär för en stund sedan innan till och med hon insåg att det inte var så sköntHur kan det ens gå att ligga så här? Visa bifogad fil 114613