Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Torsten fick tråkigt på styrelsemötet och ägnade sig åt dokumentförstöring
Visa bifogad fil 111730
Lite fel färg, men han ser ut som en förnärmad tvättbjörn. Fråga mig inte vad jag fick det ifrån, men det dök upp i mitt huvud när jag såg hans min.Torsten fick tråkigt på styrelsemötet och ägnade sig åt dokumentförstöring
Visa bifogad fil 111730
Fick smeknamnet Torsten eftersom avkomman tyckte han såg ut som en grumpy old manLite fel färg, men han ser ut som en förnärmad tvättbjörn. Fråga mig inte vad jag fick det ifrån, men det dök upp i mitt huvud när jag såg hans min.
Torsten fick tråkigt på styrelsemötet och ägnade sig åt dokumentförstöring
Visa bifogad fil 111730
JössesMina favoriter
Längtar ihjäl mig efter valp varje gång jag ser en labbe nu är ju typ ett år kvar innan vi ens har en chans, kanske inte ens blir någon hane i kullen och då blir det ju ännu längre väntan får njuta av dom på bild så längeSvårt att få till nån vettig uppställd bild men sköter sig hittills jättebra när jag tar av kopplet för att ta kort Visa bifogad fil 111775
Längtar ihjäl mig efter valp varje gång jag ser en labbe nu är ju typ ett år kvar innan vi ens har en chans, kanske inte ens blir någon hane i kullen och då blir det ju ännu längre väntan får njuta av dom på bild så länge
Alltså, blickenNeeejdå, hon stod inte alls lutad mot soffan och tuggade på bordet! Det var... eh... Ebrah!!
Det är en väldigt typisk Lily-blick! När jag frågade vad hon pysslade med så såg hon sådär oskyldig ut, samtidigt som hon stod och spottade ut bitar av bordetAlltså, blicken
Det är en väldigt typisk Lily-blick! När jag frågade vad hon pysslade med så såg hon sådär oskyldig ut, samtidigt som hon stod och spottade ut bitar av bordet