Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny plats, samma närhetsLilli

1674504923498.webp

Normalt sett ligger de och brer ut sig i varsin bädd, så det lilla fröet plockar nog upp vibbarna att allt inte är riktigt som det ska och söker närhet, troligtvis för att själv få lite support men lite sött och förmodligen uppskattat av fauven ändå, hon tycker ju om sin Lillibus 😍

Börjar nagga dagsljus nu redan i början av morgonpromenaden 😍 och när vi är tillbaka så är det helt klart ljust ute.

Men en stund till får vi tänka på reflexer och att synas, när vi ger oss ut. (amazed att hon satt stilla länge nog i mörkret för att inte bara bli ett svartorange sudd 😂)

78B69FBF-3BFC-4273-B4CC-DC4906528EEC.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 17 18 19
Svar
372
· Visningar
20 989
Senast: Brie
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 314
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • En tråd om bäddar