Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny plats, samma närhetsLilli

1674504923498.webp

Normalt sett ligger de och brer ut sig i varsin bädd, så det lilla fröet plockar nog upp vibbarna att allt inte är riktigt som det ska och söker närhet, troligtvis för att själv få lite support men lite sött och förmodligen uppskattat av fauven ändå, hon tycker ju om sin Lillibus 😍

Börjar nagga dagsljus nu redan i början av morgonpromenaden 😍 och när vi är tillbaka så är det helt klart ljust ute.

Men en stund till får vi tänka på reflexer och att synas, när vi ger oss ut. (amazed att hon satt stilla länge nog i mörkret för att inte bara bli ett svartorange sudd 😂)

78B69FBF-3BFC-4273-B4CC-DC4906528EEC.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 514
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 875
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 090

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka