Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar att min tuffa, tatuerade mc-kille kan glida runt i matchande hoodies och leka med vårt lilla skäggtroll 😍❤️
Går att vara en cool snubbe utan att ha en shitbull i snöret 😁
Visa bifogad fil 110459
Jag vet inte hur tuff min sambo är. 😅
Men han har gått från att vara snubblig jägare som tyckt småhundar är larv till att skaffa en egen liten pappis som han jollrar med pratandes med pipröst. Och efter deras connection ska han nu sälja sina jaktvapen.

20230116_180104 (1).webp

Ibland får de roa sig! 🫣😂

Sen hade jag stampat jordgolv och lera en meter upp på väggarna i hela hallen.. 🙄
Så jag fick äran att dammsuga fyra gånger, torka golvet tre gånger, skura väggarna två gånger..

Men nu är alla tre nybadade (i badkaret 😉), torra, mätta och sover nöjt i soffan! 🥰

Tilda har varit gosig inatt = hon har skedat med mig uppe vid mitt ansikte istället för att ligga under rumpa/mellan mina ben och ta upp halva sängen 😂 hon ligger alltid uppepå täcket så man blir helt låst och kan knappt röra sig. Men inte inatt 🥰
IMG_20230119_082153.webp

Jag är skapligt säker på det skulle gå hans ära förnär :D
Har fått vänja in reflextäcket under lång tid.

Han bekymrar sig inte över snöbollar i pälsen förrän vi kommit hem och är inne - och då går vi in i duschen och spolar underredet. ;)
Jag såg nånstans att man skulle spraya pälsglans eller balsamspray på pälsen innan man går ut så fastnar snön inte lika mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 514
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 875
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar