Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
783133E6-900F-4995-843C-CB075BA041DA.webp

Om man ska ha minst två hundar? Mysfaktorn säger ja :love:

(Lägg märke till att vi för två år sen la ett nytt golv i samma nyans som hanen. Just för att rasen fäller så mycket :rofl:)

Visa bifogad fil 88043
Om man ska ha minst två hundar? Mysfaktorn säger ja :love:

(Lägg märke till att vi för två år sen la ett nytt golv i samma nyans som hanen. Just för att rasen fäller så mycket :rofl:)
Alltså jag visste ju att dina hundar var stora med tanke på ras och allt det men när jag tittat på senaste bilderna fick jag lite av en chock, dom är inte bara stora utan jäääääätte stora 😂 Vad väger dom och hur höga är dom? Imponerande i alla fall när man har två små kineser att jämföra med.:D
.

Alltså jag visste ju att dina hundar var stora med tanke på ras och allt det men när jag tittat på senaste bilderna fick jag lite av en chock, dom är inte bara stora utan jäääääätte stora 😂 Vad väger dom och hur höga är dom? Imponerande i alla fall när man har två små kineser att jämföra med.:D
.
Jag tycker att de är rätt ”små” - hanen är modellen slankare i jämförelse med andra hanar. Och tiken har ju inte växt klart ännu :D

Hanen är 75 cm hög och väger 55 kg.
Tiken är nog omkring 65-70 cm hög och väger 45 kg.

Han var sur och ville lägga sig tidigt, tyvärr ville hussen titta på tv. Surigheten slog i topp då. :rofl:

Och hans matte var inte något bättre eftersom hon fnissade högljutt när hon tog bilden :angel::D.
IMG_20220329_101529_005.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 201
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt