Härligt, vilken fin vovve. Efter min långa rasvalstråd kom jag fram till att jag vill ha en aprikosfärgad mellanpudel. Pudlar är verkligen fina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, vilken fin vovve. Efter min långa rasvalstråd kom jag fram till att jag vill ha en aprikosfärgad mellanpudel. Pudlar är verkligen fina
Visa bifogad fil 88043
Om man ska ha minst två hundar? Mysfaktorn säger ja
(Lägg märke till att vi för två år sen la ett nytt golv i samma nyans som hanen. Just för att rasen fäller så mycket )
Alltså jag visste ju att dina hundar var stora med tanke på ras och allt det men när jag tittat på senaste bilderna fick jag lite av en chock, dom är inte bara stora utan jäääääätte stora Vad väger dom och hur höga är dom? Imponerande i alla fall när man har två små kineser att jämföra med.Visa bifogad fil 88043
Om man ska ha minst två hundar? Mysfaktorn säger ja
(Lägg märke till att vi för två år sen la ett nytt golv i samma nyans som hanen. Just för att rasen fäller så mycket )
Jag tycker att de är rätt ”små” - hanen är modellen slankare i jämförelse med andra hanar. Och tiken har ju inte växt klart ännuAlltså jag visste ju att dina hundar var stora med tanke på ras och allt det men när jag tittat på senaste bilderna fick jag lite av en chock, dom är inte bara stora utan jäääääätte stora Vad väger dom och hur höga är dom? Imponerande i alla fall när man har två små kineser att jämföra med.
.
Där ser man hur mycket ögat vänjer sig, i mina ögon känns mina också som rätt stora ibland hur nu det går tillJag tycker att de är rätt ”små” - hanen är modellen slankare i jämförelse med andra hanar. Och tiken har ju inte växt klart ännu
Hanen är 75 cm hög och väger 55 kg.
Tiken är nog omkring 65-70 cm hög och väger 45 kg.