Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men flufföronen!
Lilys öron kändes lite fåniga i jämförelse Det är bara att träna, träna och jobba på att lära sig kamerautrustningen (och ha åtminstone hyfsad utrustning) så går det att få skarpa bilder! Men, skärpan på många av mina är absolut inte på topp. Som tur är märks det inte jättemycket när man bara ser dem i litet format på nätetMen flufföronen!
Superfina bilder allihopa, jag är impad över att du får sån skärpa trots att hundarna springer så fort!
Såg just att jag la inlägget i fel tråd, den skulle ju till uppdateringstråden… Förlåt för detMilou skötte sig bra när vi tränade tillsammans på led på planen fast han hade två helt okända hundar på varje sida med bara någon halvmeter mellan oss. Vi körde också en bana med fokus på svängar och följsamhet och det gick faktiskt bra. Jag och Milou klarade oss bättre än jag trodde. Blev några sneda sättande men annars var jag nöjd. Har massor att träna på, saker jag själv vet och tusen saker som instruktören sa,men vet ni? Jag blev bara glad över att hon hade saker som hon tog upp för nu ska vi utvecklas. Jag valde en svårare kurs och jag är glad över det. Lagom hittills.
Hade tagit mina ångestminskande tabletter innan och fick ta några på plats på kursen också för att jag får så mycket ångest. Var nära att få en panikattack men tog då en paus vid en skylt där Milou skulle sitta och samlade mig lite och tog tillbaka kontrollen så att jag kunde fortsätta. Jag är förvånad över mitt sätt att hantera ångesten. Att jag med lite hjälp av medicinerna lyckades klara av att gå rakt, inte skakade i hela kroppen och inte bröt ihop så jag kunde ha mer roligt än jag hade på förra kursenoch min mamma var med som stöd nu första gången. Alvin hängde med pappa i soffan och sov så han slapp sitta och vänta.
Nu är det två veckor att träna på mina läxor, känner mig peppad. Och jag längtar till freestylen börjar också.
Såg just att jag la inlägget i fel tråd, den skulle ju till uppdateringstråden… Förlåt för detIgår var första gången på rallykursen, det gick helt okej faktiskt. Vi var 8 stycken, 3 tollare var med faktiskt och alla andra utom jag och Milou var lite mer arbetande hundraser men det var vad jag beredd på.Det visade sig att 6 av personerna i gruppen har gått den här kursen i upp till 10 år så alla känner varandra, är dubbelt så gamla som mig nästan och har övat på dom här sakerna så otroligt länge.
Milou skötte sig bra när vi tränade tillsammans på led på planen fast han hade två helt okända hundar på varje sida med bara någon halvmeter mellan oss. Vi körde också en bana med fokus på svängar och följsamhet och det gick faktiskt bra. Jag och Milou klarade oss bättre än jag trodde. Blev några sneda sättande men annars var jag nöjd. Har massor att träna på, saker jag själv vet och tusen saker som instruktören sa,men vet ni? Jag blev bara glad över att hon hade saker som hon tog upp för nu ska vi utvecklas. Jag valde en svårare kurs och jag är glad över det. Lagom hittills.
Hade tagit mina ångestminskande tabletter innan och fick ta några på plats på kursen också för att jag får så mycket ångest. Var nära att få en panikattack men tog då en paus vid en skylt där Milou skulle sitta och samlade mig lite och tog tillbaka kontrollen så att jag kunde fortsätta. Jag är förvånad över mitt sätt att hantera ångesten. Att jag med lite hjälp av medicinerna lyckades klara av att gå rakt, inte skakade i hela kroppen och inte bröt ihop så jag kunde ha mer roligt än jag hade på förra kursenoch min mamma var med som stöd nu första gången. Alvin hängde med pappa i soffan och sov så han slapp sitta och vänta.
Nu är det två veckor att träna på mina läxor, känner mig peppad. Och jag längtar till freestylen börjar också.