Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
02AED1F9-8818-45E4-BD8A-6E00DF826C8D.webp

Milou äter på sitt tuggben, han har sysslat med det hela dagen men har kommit till mig nu och gör sin vanliga grej. Han lägger sig precis invid mig eller på mig eller lindar in mina armar med sina ben och lägger tassarna på surfplattan eller lägger sig på den med huvudet för att vila. Väldigt praktiskt om man vill få uppmärksamhet och vara nära men lite jobbigt för mig. Han har flera gånger råkat skicka sms med mobilen och meddelanden på messenger på plattan och han brukar ibland pausa och starta program och byta sida när jag läser :D

Visa bifogad fil 87898
Milou äter på sitt tuggben, han har sysslat med det hela dagen men har kommit till mig nu och gör sin vanliga grej. Han lägger sig precis invid mig eller på mig eller lindar in mina armar med sina ben och lägger tassarna på surfplattan eller lägger sig på den med huvudet för att vila. Väldigt praktiskt om man vill få uppmärksamhet och vara nära men lite jobbigt för mig. Han har flera gånger råkat skicka sms med mobilen och meddelanden på messenger på plattan och han brukar ibland pausa och starta program och byta sida när jag läser :D
Hans öron börjar bli episka😂 Har som projekt att se hur lång pälsen kan bli innan öronen börjar tippa. Vill se dom så där riktigt långhåriga så pälsen hänger ner men han har så rejäl päls på all crest att det kanske inte går. Men söt är han i alla fall:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 201
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25