Jag villhöver en whippet en dag
Hon är ljuvlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag villhöver en whippet en dag
Ja jag är himla glad att det blev tilda som blev minJag villhöver en whippet en dag
Hon är ljuvlig.
Vi har exakt samma procedur här. Vänta utanför tröskeln när jag är i tvättstugan och torkrummet.Visa bifogad fil 87914
När man blir tvingad att följa med till tvättstugan men inte får följa med in i tvättstugan
Hans öron börjar bli episka Har som projekt att se hur lång pälsen kan bli innan öronen börjar tippa. Vill se dom så där riktigt långhåriga så pälsen hänger ner men han har så rejäl päls på all crest att det kanske inte går. Men söt är han i alla fallVisa bifogad fil 87898
Milou äter på sitt tuggben, han har sysslat med det hela dagen men har kommit till mig nu och gör sin vanliga grej. Han lägger sig precis invid mig eller på mig eller lindar in mina armar med sina ben och lägger tassarna på surfplattan eller lägger sig på den med huvudet för att vila. Väldigt praktiskt om man vill få uppmärksamhet och vara nära men lite jobbigt för mig. Han har flera gånger råkat skicka sms med mobilen och meddelanden på messenger på plattan och han brukar ibland pausa och starta program och byta sida när jag läser
Väldigt bra passivitetsträning tänker jag, tortyr tänker NoraVi har exakt samma procedur här. Vänta utanför tröskeln när jag är i tvättstugan och torkrummet.
Ja men precis, bra för dom att träna på att vänta och bara vara.Väldigt bra passivitetsträning tänker jag, tortyr tänker Nora