Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gång i tiden var hon en liten fluffpotatis.Åh herre gud vilken liten fluffy
Men åh herregud är så svag för denna ras!Visst ser han lite filosofisk ut? Gillar att det numera börjar gå att få bilder med öppna ögon som inte bara består av en toksuddig vass tandrad som kommer mot en Visa bifogad fil 76833
Nejdå! Här hemma finns en 6årig valp Jag hävdar att de är valpar som minst till dess att en yngre hund flyttar in i huset.Tänk att min lillskit fyller ett år idag. Måste jag sluta kalla henne ”valpen” nu?
Visa bifogad fil 76937
Jep. Vår treåring kallas fortfarande valpen.Nejdå! Här hemma finns en 6årig valp Jag hävdar att de är valpar som minst till dess att en yngre hund flyttar in i huset.
Japp, alla schipperke jag känner är kvällströttaVisa bifogad fil 76959
Är era hundar kvällströtta? Den här tittar ut från sovrummet och undrar om inte vi ska gå och lägga oss snart Vill inte vara där ensam
Aysu på skogspromenaden igår
Hittade ett fint fotoställe, sa åt henne att stanna där och precis när jag började fotografera kom några ryttare en bit bort. Jag hann ta 2-3 bilder innan det var dags att koppla henne. Det här var den sista jag tog igår.
Visa bifogad fil 76979
En hundvariant av skogsråetAysu på skogspromenaden igår
Hittade ett fint fotoställe, sa åt henne att stanna där och precis när jag började fotografera kom några ryttare en bit bort. Jag hann ta 2-3 bilder innan det var dags att koppla henne. Det här var den sista jag tog igår.
Visa bifogad fil 76979