Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker också det passar på något sätt. Kanske bara klippa lite kortare? ser ut att vara opraktisk längd? (med tanke på "dreadsen" så gissar jag att det är päls som lätt drar åt sig smuts osv. Min äldsta tik får öron som ser ut sådär och det är iaf inte praktisk päls alls...)Behålla dreadsen eller inte Tycker att det passar hennes gatubyrackastil men det kliar i fingrarna så fort det är något som inte ”får” borstas
Visa bifogad fil 70579
Visst gör det Jag hade gärna haft den ännu längre haha. Det fastnar ingenting i den faktiskt. Hon har ju pudelgen så pälsen är inte så silkig som salukipäls utan ganska grov och på kroppen är det lite svintokänsla. Många tror att hon är klippt såhär men det enda jag har klippt är byxorna för det ser så himla fånigt ut med lååånga krulliga tofsar som sticker ut från rumpanTycker också det passar på något sätt. Kanske bara klippa lite kortare? ser ut att vara opraktisk längd? (med tanke på "dreadsen" så gissar jag att det är päls som lätt drar åt sig smuts osv. Min äldsta tik får öron som ser ut sådär och det är iaf inte praktisk päls alls...)
Jag var helt övertygad om att du klippt kroppen! Minns inte nu, vad är hon för något mer än pudel?Visst gör det Jag hade gärna haft den ännu längre haha. Det fastnar ingenting i den faktiskt. Hon har ju pudelgen så pälsen är inte så silkig som salukipäls utan ganska grov och på kroppen är det lite svintokänsla. Många tror att hon är klippt såhär men det enda jag har klippt är byxorna för det ser så himla fånigt ut med lååånga krulliga tofsar som sticker ut från rumpan
Många tror det för det är så ovanligt att se pudelkrull på kort päls, plus att det är så extrem skillnad i pälslängden på kroppen och svansen. Hon är pudel/chihuahuaJag var helt övertygad om att du klippt kroppen! Minns inte nu, vad är hon för något mer än pudel?
Vilka gullegrisar! Måste fråga, eftersom jag inte hängt med från början- har den blyertsgrå(så fin färg) hunden något synfel? Ser ut som han har en blå lins i ögat när jag kollar på bilderna men han kanske bara ser ut så?Många tror det för det är så ovanligt att se pudelkrull på kort päls, plus att det är så extrem skillnad i pälslängden på kroppen och svansen. Hon är pudel/chihuahua
Här med sin kullsyster och halvsyster
Visa bifogad fil 70597
De tackar så mycket!Vilka gullegrisar! Måste fråga, eftersom jag inte hängt med från början- har den blyertsgrå(så fin färg) hunden något synfel? Ser ut som han har en blå lins i ögat när jag kollar på bilderna men han kanske bara ser ut så?
Här kan du se skillnaden mellan Pärlas öga (vänster) med hornhinnedystrofi och Pings öga med katarakt (grå starr). Ping är så gott som helt blind på det ögat nuVilka gullegrisar! Måste fråga, eftersom jag inte hängt med från början- har den blyertsgrå(så fin färg) hunden något synfel? Ser ut som han har en blå lins i ögat när jag kollar på bilderna men han kanske bara ser ut så?
Hon är så sööööt!!De tackar så mycket!
Hon har någon sorts medfött syndrom som ger hornhinnedystrofi och dövhet. Så hennes ögon har som en blå hinna över sig men det påverkar inte hennes syn. Hon är däremot helt döv
Visa bifogad fil 70637
Ibland undrar jag om hon inte är det sötaste som existerar och måste nypa mig i armen för att konstatera att hon faktiskt är min på riktigtHon är så sööööt!!
Här är för några dagar sedan:Igår fick jag äntligen träffa valpen för första gången. Så göllig!
Här slocknade hon i min famn.
Visa bifogad fil 70676