Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla stilig
Är helt kär i henneSå himla stilig
Asså JAG MEDÄr helt kär i henne
27 grader i skuggan. Ebrah njuuuter! (Det är så varmt på balkongen att jag inte klarar av att vara där. Hon har varit där en stund nu... )
Visa bifogad fil 70755
Haha, ja, samma visa varje år. Lagom tills andra hundägare börjar skriva överallt på nätet om tips för att hålla sina hundar svala, då börjar mina damer älska att vara uteÖkenhund
Haha, ja, samma visa varje år. Lagom tills andra hundägare börjar skriva överallt på nätet om tips för att hålla sina hundar svala, då börjar mina damer älska att vara ute
Yep Köpte faktiskt ett kyltäcke till Ebrah när hon var liten, för då var hon lite mer värmekänslig. Hon tyckte inte om det, det användes därför aldrig och nu skulle det vara rent elakt mot henne att använda det.Kyldyna lär ligga långt ner på inköpslistan när man har saluki
Näst sista bildenVi tog mod till oss och promenerade upp för att se förödelsen där man avverkar längsmed en av våra favoritpromenader.
På väg upp, allt som vanligt.
Plötsligt!
Men utsikten blev ju fin!
Vi bor så vackert!Näst sista bilden
Ja verkligen! Var i Skottland för ett par år sedan och längtar tillbaka, har en sån där barnslig dröm om att kunna flytta dit någon gångVi bor så vackert!