Tack! Jag har också väldigt tålmodiga hundar så jag kan ta många bilder och hoppas på att någon bild blir bra.Du är så sjukt duktig på att fota och redigera alltså!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag har också väldigt tålmodiga hundar så jag kan ta många bilder och hoppas på att någon bild blir bra.Du är så sjukt duktig på att fota och redigera alltså!!
Vilken sötnos! Vad är det för ras?Mitt lilla yrväder Lotta(potta) 🌪
Visa bifogad fil 54979
Visst är hon hon är en blandning mellan dvärgpudel och griffon bruxellois, så hon är liten men naggande godVilken sötnos! Vad är det för ras?
Jag hade inte hört om den senare rasen så googlade lite. Hon är ju lite som en 80-tals version av en sådan kan man sägaVisst är hon hon är en blandning mellan dvärgpudel och griffon bruxellois, så hon är liten men naggande god
Haha, ja det var en bra beskrivningJag hade inte hört om den senare rasen så googlade lite. Hon är ju lite som en 80-tals version av en sådan kan man säga
Jag älskar deras öron! Helt underbara!
Ja, han är en liten pralin den lille
Åh, det tycker jag absolut att du ska ha! Marvins uppfödare beskrev rasen som en mix av apa, katt och papegoja – klättriga och finurliga som apor, egensinniga och ofjäskiga som katter, och slänger man en filt över dem (så som man täcker för en papegojbur) så somnar de fort
Visa bifogad fil 54841
Han är ganska söt även med lite avstånd till kameran
Åh vad kul!Vilken kennel kommer han ifrån? Min sambo planerar för en om ca 2 år Så söt lilla Marvin!